Alla inlägg den 11 maj 2008

Av S - 11 maj 2008 20:48

Har inte fått många knop gjorda idag inte, gick jue och la mig för att vila imorse, slökollade på teven ett tag och somnade nog framåt 11-11.30, sen vaknade jag strax före 14!! Hejdå söndag liksom.

Klev upp och slöade framför burken här, var ner på macken och köpte middag och lite snacks och har fortsatt slöa här efter middan.

Jag skulle ha gjort lite jobb också, men det spar jag till om typ 10 minuter och gör det framför teven istället. [:

Imorrn börjar en ny jobbvecka, med endast 4 vanliga dagar dock, på fredag ska en från varje avdelning både hos oss och från Skottsund på Å-vik. Sen på kvällen bli´re bowla och äta gott, härligt härligt.

Helgen har varit helt okej, varit med Anna hela helgen, tänkte på det förut. Förra helgen bokade vi att umgås på tisdan eftersom det var så längesen vi sågs, sagt och gjort, tisdan umgicks vi.. även torsdag, fredag och lördag. Där tog vi igen att vi inte setts på ett tag. Anna är nog min bestaste bestis. Nu så bli´re teven, jobba och sen soooova.

Tack för idag.  

Av S - 11 maj 2008 10:17

Gosh! Vad trött jag är!

Nyss hemkommen. Blev jue en jäkla fest igår. 

Började hos Anna och Björne, vi grejjade håret på varann och drack lite vin, osså var grabbsen där ett tag innan dom skulle på bowlingen. Fick även locka Frasses hår, han blev så fin så! ;D

Runt halv 8 kom vi på att det skulle va skönt med skjuts, Jonas fixade så att Jocke skulle hämta oss. "Om 5 minuter utanför Olearys" Lilla paniken som kom då när Anna inte hade klätt sig och ingen av oss hade sminkat oss, så det blev till att slänga ner allt smink i en väska och ila ner till skjutsen. Åkte bort till Ekke, drack alkohol i mängder känns det som, och spelade massa guitarhero, Elin är helt sjuk på det! Skoj vare! Jag tror att klockan var strax efter 00 när taxin kom och körde oss ner på stan, en del hamna på Oscar, en del på Aveny, jag och Anna gick ner på Olearys vi. [:

Där träffade vi på Jocke, Mathias och Stefan, så vi satt med dom resten av kvällen, och drack vidare. Vid stängning så åkte vi bort på Donken för lite mat, jag fick även 3 leksaker, men bara en har följt med hem. ]: Efter lite mat så drogs det mot Haga, och därifrån kom jag nyss hem.

Tror jag ska slänga mig i sängen och vila en sväng, det kan behövas efter typ 3 timmars sömn.

Hears later! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards