Alla inlägg den 12 maj 2008

Av S - 12 maj 2008 18:07

Tre namn du går under:

  • Sara
  • Krysset
  • Kryss-Sara

Tre saker som skrämmer dig:

  • Att tiden går så fort (man blir inte yngre ;P)
  • Att världen ser ut som den gör
  • Att det ska hända nån i familjen/nån vän något hemskt.

Tre saker du har på dig:

  • Svarta byxor hm
  • Grå-svart klänning/tischa GT
  • Svarta strumpor BikBok

Tre saker du tycker om:

  • Mina vänner och min familj
  • Egen tid (Ledig tid)
  • Jag tycker om att det snart är sommar [:

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:

  • Jobba 
  • Bowla med jobbisarna
  • Fortsätta längta till sommarn :P

Tre av dina favoritlåtar just nu:

  • Jason Mraz - Im yours
  • Frida - Upp o hoppa
  • Hms.. det är väl knappast så att jag bara lyssnar på 2 låtar!?

Tre saker du verkligen vill ha:

  • Mycket pengar
  • Semester (NU)
  • Det som alla vill ha

Jag utmanar alla som läser. [;
Av S - 12 maj 2008 12:31

Sitter ute på jobbet, solen sprang precis och gömde sig bakom ett moln, och det gör nog inte så stor skillnad egentligen, det är skiiitkallt ute idag!

Har rast en liiten stund till, sen ska jag gå och ringa till bowlingen och boka fredag innan jag går in och jobbar igen. Samtal i eftermiddag var det också ja, sen så är måndan över. Alltid lika lovely när den är det. [:

Av S - 12 maj 2008 06:46

Inatt drömde jag en dröm som fick mig att tänka på en sak nu på morgonen, men just nu så skriver jag bara det om detta, bara för att komma ihåg att kanske uppdatera om det senare. [:

Måndagmorgon, solen skiner, men kollade smhi och det skulle inte va så jättevarmt idag, så får bli långisbyxor iaf.

Samtal efter jobbet så idag kommer man inte hem förräns 17.30-18, det är inte skönt på en måndag efter en sån här helg.

Ha en bra dag! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards