Alla inlägg den 15 maj 2008

Av S - 15 maj 2008 22:14

Jag satt och sneglade på dammsugarn ett bra tag tidigare ikväll, till slut så klev jag upp.. och rev ur garderoben!? Hur gick det ihop? Men fått lite snyggare där nu, även fast det inte är riktigt klart. Och jag har hunnit med att dammsuga också. [;

Glott lite på dirty sexy money som vanligt på torsdagar, och om en stund är det ett till avsnitt, sen blire sova. Underbart med sovmorgon!

Har nyss kikat på nyheterna också, jag såg Veronica och Kalle. ;D 

Av S - 15 maj 2008 17:23

Ja, jag tänkte nämligen börja inlägget med ett "Äntligen helg!", men riktigt så bra har vi det inte när man upptäcker att det jue faktiskt är torsdag. Dock så ska jag jue på kurs imorgon, så det blir något "slappare" än vanligt, bara det att jag börjar 10.00, inne i stan är jue hur skönt som helst. Sällan (typ aldrig) som jag får en sån sovmorgon.

Nu efter jobbet har jag varit snäll och hämtat nummerlapp till Vårruset åt en arbetskompis vad gör man inte när man är den enda typ som bor inne istan. ;D Tänkte att jag skulle dra en sväng med dammsugarn strax, men först ska jag varva ner lite. [: 

Av S - 15 maj 2008 12:43

Sitter på jobbet nu och har försökt grejja med lite bilder, men det verkar som att all min datakunskap gått ur kroppen på mig. Inget vill funka och jag har ingen aning om varför. Surt.

Flyttgubbar, elektriker, kartonger hit och dit.. folk överallt, jag längtar tills nästa torsdag! Fast först så längtar jag lite mer till imorrn, bowla järnet ska jag göra! :D

Av S - 15 maj 2008 06:44

Jo, skönt med torsdag, har ingen sen torsdag heller så det är ännu skönare. [:

Datorn har gått till sig under natten verkar det som, nu funkar allt som det ska iallafall.

Grått är det ute, trist! När kommer solen tillbaka? >_<


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards