Alla inlägg den 18 maj 2008

Av S - 18 maj 2008 19:49

Asså, min hjärna är helt fucked up, ibland när jag kollar på nån tv-serie, osså händer det nåt speciellt, fint eller så.. typ "Åh, sådär vill jag ha det!!". Då sätter tankeverksamheten genast igång!

Egentligen så är jag nöjd över mitt liv, har inget att vara missnöjd över sådär, men det är väl självklart att man som alla (typ) andra vill ha nån vid sin sida. Undra bara när min drömprins ska komma springandes, vill inte ha han på nån vit häst inte, men komma det får han gärna göra. [:

Fast.. egentligen så kan det duga med en kramkompis också, som man bara kan mysa lite med sådär ibland, när man känner för det liksom. Förra sommarn hade man jue faktiskt R där, som man bara kunde sova med ibland för att slippa sova själv, men det vet vi jue alla hur det slutade. :P  

Kanske man skulle slänga ut en kontaktannons efter en kramkompis. ;D 

Av S - 18 maj 2008 16:30

Snabba enar dom där halebopparna måste jag säga!

Skickade iväg ett mail till dom om mitt kort som slutat funka, detta var inte ens en timme sen. Nu har jag fått mail om att ett nytt kort har skickats och det kostar nada pengs för mig, härliga tider! :D 

Av S - 18 maj 2008 15:39

Jag kom jue på att jag kanske kan nämna här i bloggen också att mitt simkort gått sönder, så ska beställa ett nytt, men tills det kommer så har jag ett tillfälligt nummer. Hojta till om ni vill ha det. [:

Av S - 18 maj 2008 15:03

Goddagens mina kära läsare.

Börjar väl med gårdagen. [:

Anko kom jue hit, och som hon skrivit i det tidigare inlägget så  duschades det och fixades iordning och förfestade, det var trevlans.

Runt 23.30 så skulle vi gå ner på stan och möta Malin och Anna, dock så hittade vi inte Malin, hon hade gått en bit bort på storgatan, och vi gick nervägen, men Anna hade hittat henne på vägen så det gick jue bra. [:

Sprang in på bk och hejjade innan dom kom, sen gick vi in på Olles och härjade på, Anna hade varit rätt glad i glaset så vi fick jobba lite för att komma ikapp. ;D Hade faktiskt jäkla skoj, yrade nog mest runt och pratade med folket överallt, sjukt kul faktiskt.

Runt halv 3 så kom grabbarna grus in, så vid stängning så gick jag med dom mot kebabcity, jag gick in en sväng bara sen gick jag hem. Fick va telefonsällis åt en viss herre som minsann skulle sova själv inatt, sen surra jag på lite på dattan innan jag stängde ögonen.


Idag slog jag upp dom strax före 11, sjukt trött men Anna var hungrig, så vi gick på CH och intog en sallad, dumt av mig att vilja sitta ute, för det var inte ett dugg varmt! Efter det så gick vi en sväng på IN, fick kila lite ärenden åt Frasse som var bakis och hungrig, sen träffade vi på Maja på Charm så satt å surra med henne ett tag också innan vi gick hemåt.


Nu tänkte jag slänga mig ner i sängen och kika på teve, skulle jue ha vart bort till Veronica också idag, men jag är för trött för att åka buss och vet ingen som har lust att köra mig. ]: Sry gumman, men jag kommer såklart en annan dag!  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards