Alla inlägg den 21 maj 2008

Av S - 21 maj 2008 20:15

Jag kom precis på en sak.

När jag i helgen fick ett trasigt simkort så hade jag mitt gamla 3 ett tag, något chockad blev jag då jag hade 5 nya meddelanden i röstbrevlådan, ännu mer förvånad när alla var från april och framåt. Det var mest klicka i dom, men ett var från förra helgen då någon full och glad människa tydligen ville ha tag i mig.

Det lät ungefär såhär: "Mupp, mupp, mupp... muuuupp"

Om någon som läser känner igen sig så kan ni väl meddela?

Trodde först det var en viss herre, men sen kom jag på att.. han hade inget nummer till mig då, och, jag hade faktiskt aldrig träffat han vid just den tidpunkten.. det var en dag för tidigt. :P

Nu ska jag kila upp till teven.

Nattinatt! 

Av S - 21 maj 2008 19:17

Hipp hipp hurra för mamma och Veronica som fyller år idag!

(och alla andra som fyller, tydligen en hel massa som gör det)


Har precis kommit från mamma, där fick man goooott fika!

Av mig och syster Emma med familj fick hon bord, stolar, blomma och en liten ljuslykta till balkongen. Min storasyster var så finurlig så hon slog in hela ballisen, med andra ord, täckte för alla fönster dit ut med inslagspapper, mamma fick öppna ett STORT paket. ;D

Jobbet rullade på bra idag, vi blev så gott som klara till slut, en del "skit" som ska in i förrådet ute, men tror inte det blev gjort idag, sedan imorrn hämtas alla containrar från parkeringen, då ska det sopas! Fint är det ute på jobbet nu iallafall, så skönt att allt är klart! Efter typ 5 månader... 


När jag kom till mamma var typ det första jag sa "Faen va trött jag är.." Och vad får man till svar? Jo.. "Ja jag ser det, du ser lite sliten ut" Syntes det så tydligt? /: 

Well, snart helg iaf, då ska jag upp till Härnta och bli omhändertagen av syster med familj tänkte jag, blir iaf. Eurovisiondisco och grillning på lördag, hääärligt! [:


Nu ska jag dra en omgång president innan Frusna börjar.

Tjohej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards