Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

~Tårta~

Av S - 21 maj 2008 19:17

Hipp hipp hurra för mamma och Veronica som fyller år idag!

(och alla andra som fyller, tydligen en hel massa som gör det)


Har precis kommit från mamma, där fick man goooott fika!

Av mig och syster Emma med familj fick hon bord, stolar, blomma och en liten ljuslykta till balkongen. Min storasyster var så finurlig så hon slog in hela ballisen, med andra ord, täckte för alla fönster dit ut med inslagspapper, mamma fick öppna ett STORT paket. ;D

Jobbet rullade på bra idag, vi blev så gott som klara till slut, en del "skit" som ska in i förrådet ute, men tror inte det blev gjort idag, sedan imorrn hämtas alla containrar från parkeringen, då ska det sopas! Fint är det ute på jobbet nu iallafall, så skönt att allt är klart! Efter typ 5 månader... 


När jag kom till mamma var typ det första jag sa "Faen va trött jag är.." Och vad får man till svar? Jo.. "Ja jag ser det, du ser lite sliten ut" Syntes det så tydligt? /: 

Well, snart helg iaf, då ska jag upp till Härnta och bli omhändertagen av syster med familj tänkte jag, blir iaf. Eurovisiondisco och grillning på lördag, hääärligt! [:


Nu ska jag dra en omgång president innan Frusna börjar.

Tjohej! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards