Alla inlägg den 24 maj 2008

Av S - 24 maj 2008 15:16

Jag råkade slinka in på Maddes blogg, så det är väl bara och grejja listan. :P


DIG:

1. Hur lång är du? 176

2. Vad vill du bli när du bli stor? Gaah, det är jue massa saker. Rik?

3. Vad pluggar du? Ingenting

4. Har du långt hår? Jaa mycket, dock rätt slitet. ];

5. Vilken hårfärg har du ? Mörkt

6. Sminkar du dig? Om jag ska ut.. aldrig på jobbet.

7. Har du haft sex senaste månaden? Jepp

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita

9. Har du kysst någon idag? Sån tur hade jag inte /:

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Näe

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda två!

3. Hur många syskon har du? 3 st.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hms.. hejdå i telen eller när jag varit där kanske?

5. Hur många ställen har du bott på? 2,5 :P

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Haha, det är vällan olika

7. Vilken familjemedlem är snällast? Samma sak där [:

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Är hos min storasyster och hälsar på just nu

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I tisdags

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sov hos Anna som var gräsänka i tisdags. :P

3. Har du kysst nån kompis? Aa, det har jag väl

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Njae..

5. Vem har du varit kompis med längst ? Veronica

6. Vem känner dig bäst? Anna

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nja, skulle väl säga vad JAG tycker på ett fint sätt, men säga att hon kan jue tycka om den för det.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, dom jag inte vill vara med är jag inte med.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Jodå

2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig i det jag trivs i

3. Vara dig själv? Jadå, men visst spexxar man ibland.. varför?

'4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jao, det vågar jag

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Haha, jag fiser när jag behöver!

6. Pierca dig? Har redan gjort det några ggr, har dock bara en kvar

7. Ha sex på offentlig plats? Hms.. inte fööör offentligt

8. Vara omogen? Självklart!

9. Äta småkryp? Nej tack

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Hms.. minns inte, det händer inte så ofta faktiskt

2. När var du på semester senast? Fjällsemester i mars. [:

3. Vilken färg är det på din tandborste? Grön/vit

4. Är ditt hår tråkigt? Mm.. lite kanske..
5. Vem såg dig naken senast ? S

6. Hur ofta duschar du? Varje/varannan dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Blir väl lite senare eftersom det är lördag och dessutom Eurovision och mys i Härnta. [:

Av S - 24 maj 2008 14:59

Gårdagen bestod av inhandling på systemet och coop, grillning, vin/cider/öl/jäger, sing a long och gluttande på grabbarna som spelade teve-spel. Jag var dock helt slut i både kropp och knopp så jag somnade till lite nu och då, fast jag gick inte och la mig först, inte i sängen iaf.

Jag och Stina sov i gästrummet, hon tittade upp när jag kom in och skulle lägga mig..


Jag: Har du inte sovit nåt?

Stina: Mummel mummel.. *börjar gräva runt i sängen*

Jag: Vad gör du??

Stina: Letar mobilen..

Efter en stund kommer det.

Stina: Men, det där var jue fel!

Jag: Vadå?

Stina: Den ska jue inte ligga i sängen.


Jag skrattade lite och kröp sen ner på min sida men märkte att persiennerna inte var nedvridna.


Jag: Varför har du inte vridit ner persiennerna?

Stina: Ja, vem ska komma in här då!?

Jag: *gapskratt* Euhm, du vet.. det blir rätt ljust här inne om nån timme annars.


Man får höra lite roliga saker av halvsovande människor ibland. [:


Jag och Emma skjutsade Stina till bussen i Härnta förut runt 13 och såg till så att hon kom iväg. [;
Sen åkte vi på coop och storhandlade till maten och gotta tills ikväll. Blie jue grillat ikväll också, ska se till och kirra lite bilder så kan ni få se imorrn när jag kommer hem. Ikväll bli´re Eurovision. Hejja Charlotte!! ;D


Kakan ringde igår även, jag längtar massa till nästa lördag, vi kör på champagnefrukost va!? [;

Känns som att det blir en riktig heldag. Härligt! Snart flyttar hon jue. ]:


Nu ser jag massa blå himmel igen, ska gå å kika på vad Emma och ungarna gör. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards