Alla inlägg den 25 maj 2008

Av S - 25 maj 2008 18:52

Gokväll!

Gårdagens Eurovision, fiasko som vanligt på senare år.. helt värdelöst.

Grillat var gott iallafall, riktigt mumsigt med kyckling, hasselbacks och grillspett (sallad, sås och vitlökssmör såklart). Vi myste till det i soffan med godis, chips, dricka, öl, rödvin, cider, aivy(?) tuttifrutti, Sommarkrysset och Eurovision. Hur mysigt som helst. [: Sängen kallade nån gång runt 2 tror jag, då var jag och Emma tröttast, jag slocknade rätt fort breve en liten Leija som trots 4-årsålder och liten kropp kan ta upp hela dubbelsängen i gästrummet. :P

Idag har vi slappat bara, sen skjutsade Emma och Leija hem mig, har slöat sen dess typ, ätit lite mat.

Nu ska jag dra en omgång president tänkte jag, sen krypa ner framför teven.

Jag är extremt kramsugen, och DU gör det faen inte bättre. ;D


Gottigott!

Euhm..har jag nåt mellan tänderna??

Mystjejerna innan discot framför teven drog igång. ;D

 

Jacob framför hans älskade Battlefield. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards