Alla inlägg den 26 maj 2008

Av S - 26 maj 2008 21:03

Gosh vad jag är trött!

Är man inte trött på morgonen så ska man va halvdöd på kvällen, kul jul..

Haft en mysig eftermiddag/kväll ute på jobbet iaf, en hel del föräldrar har varit och grejjat ute på gården, osså har vi grillat parisare och fikat goda kakor och saft. Vädret hade vi jue också på vår sida, ett tag där var det hur varmt som helst, tur att våran förskola ligger i sånt lä. [;

Har hunnit vara hemma 1,5 h och inte gjort nåt vettigt, känns inte som det är nån mening att ta tag i nåt vettigt när man ändå ska sova på en gång typ.

Och den gången är nu.

Gonatt! 

Av S - 26 maj 2008 12:13

Måndag igen då, rätt skönt dock, vaknade rätt pigg imorse. [:

Blir en heldag på jobbet, har sagt att jag stannar till 18.30, men då går jag till bussen faktiskt. Längtar tills imorrn, tidig dag och löning, underbart.. ska gå på stan och kika lite, blir inte miljonär men tänkte kika efter nåt nytt linne tills helgen osså kan man lika gärna gå på bolaget så att det är klart.

Imorse när jag gick till bussen så var det nån som tuta och vinka, jag såg en keps, undra vem det var? Jag blir alltid så nyfiken när jag inte har sett vem det är. *suck*

Nu ska jag vila på soffan en sväng innan jag ska fortsätta jobba. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards