Alla inlägg den 29 maj 2008

Av S - 29 maj 2008 21:58

Har precis hämtat upp tvätten, fick hänga några saker här uppe eftersom jag inte orkade springa ner och hänga sista maskinen i torkskåpet. Lat som man är idag.

Tack även kanal 5 för att ni hade senarelagt DSM så att jag missade det eftersom jag trodde det var inställt. Skitbra. Idioter!

Fick precis mess om att hitta på nåt imorrn också, i något lugnare form dock, jag håller med, jag laddar för lördag.

Nu ska jag lägga mitt lilla huvud på kudden, jag är som sagt mkt trött idag.  

Av S - 29 maj 2008 18:51

Jag orkade hann inte på macken för att köpa cola imorse, så det fick gå ändå, och det gick jue väldigt bra. Har inte känt mig ett dugg trött ute på jobbet, men halvdog på bussen in till stan igen. :P

Gick en vända på stan med Anna när jag kom in, blev varsitt linne åt oss på Cubus, billigt o bra jue. Kikade runt lite i andra affärer också, men det blev bara mat på Hemmis och alkohol tills helgen inhandlat. Skönt å ha det klart iallafall. [:

Om 7 minuter så börjar min tvättstuga, har inte sorterat än, så det kanske är dags att börja med det nu.  

Av S - 29 maj 2008 06:03

Jo, så känner jag mig idag, det konstiga är att även fast jag är så in i norden trött så snoozade jag inte en enda gång. *yeyy*

Ska borsta tänderna nu, sen tänkte jag faktiskt springa förbi macken och köpa mig en cola, kanske känner mig lite piggare efter den.

Jag håller på att bli förkyld, skojjade med Di igår om att det var cidern jag var allergisk mot, men jag tror inte det är så, kunde knappt andas genom näsan inatt när jag skulle sova och förut när jag vaknade var det helt täppt. Jäkla skit.

Min telefon ville inte sluta ringa förrän klockan var närmare 1 inatt, svarade dock inte eftersom jag antog att jag skulle bli pigg om jag surrade med nån, det hjälpte inte.. låg och vred och vände på mig tills ja, klockan var nog över 1! Då känns det underbart när klockan ringer 05.40 usch.

Ne, borsta tänderna var det.

Adjö. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards