Alla inlägg under maj 2008

Av S - 18 maj 2008 15:03

Goddagens mina kära läsare.

Börjar väl med gårdagen. [:

Anko kom jue hit, och som hon skrivit i det tidigare inlägget så  duschades det och fixades iordning och förfestade, det var trevlans.

Runt 23.30 så skulle vi gå ner på stan och möta Malin och Anna, dock så hittade vi inte Malin, hon hade gått en bit bort på storgatan, och vi gick nervägen, men Anna hade hittat henne på vägen så det gick jue bra. [:

Sprang in på bk och hejjade innan dom kom, sen gick vi in på Olles och härjade på, Anna hade varit rätt glad i glaset så vi fick jobba lite för att komma ikapp. ;D Hade faktiskt jäkla skoj, yrade nog mest runt och pratade med folket överallt, sjukt kul faktiskt.

Runt halv 3 så kom grabbarna grus in, så vid stängning så gick jag med dom mot kebabcity, jag gick in en sväng bara sen gick jag hem. Fick va telefonsällis åt en viss herre som minsann skulle sova själv inatt, sen surra jag på lite på dattan innan jag stängde ögonen.


Idag slog jag upp dom strax före 11, sjukt trött men Anna var hungrig, så vi gick på CH och intog en sallad, dumt av mig att vilja sitta ute, för det var inte ett dugg varmt! Efter det så gick vi en sväng på IN, fick kila lite ärenden åt Frasse som var bakis och hungrig, sen träffade vi på Maja på Charm så satt å surra med henne ett tag också innan vi gick hemåt.


Nu tänkte jag slänga mig ner i sängen och kika på teve, skulle jue ha vart bort till Veronica också idag, men jag är för trött för att åka buss och vet ingen som har lust att köra mig. ]: Sry gumman, men jag kommer såklart en annan dag!  

Av S - 17 maj 2008 23:29

vi sitter hos sara nu och förfestar, vi har duschat, lockat håret och druckit sprit, o pratat skit :P. ska om typ 10 min ner på stan och möta Anna & Malin. sen ska vi på 0leary´s. hej å hå


//Anko 


 

Av S - 17 maj 2008 20:12

Var ner på stan förut och träffade Björne och Anna en sväng, sen blev det en hemköpspizza till frukost/lunch/middag, får se hur man står sig ikväll.

Sovit 2 timmar har jag också gjort så att man inte stupar totalt ikväll, det skulle jue vara lite jobbigt faktiskt.

Men efter en pizza, lite sömn och en dusch då är man nu redo för första cidern, Anko är väl på väg, borde vara här alldes strax faktiskt. Då ska vi göra oss klar, föra lite och sen gå ner på staden, undra om det blir nå folk ute ikväll. Anna ska jue ut iaf, så henne träffar vi sen, osså skulle väl Malin komma ner lite senare ikväll.

Imorrn ska jag nog bort till Veronica och fika, lite tråkigt att man inte har nån present nu, men det kommer jue. [;

Nu så kom hon, skål å välkommen! :D 

Av S - 17 maj 2008 12:10

Haha, roligt det är med nattblogg. ;D

Förstår inte att jag inte känner mig tröttare än vad jag är, har inte sovit många timmar inatt. 2 kanske. Helt sjukt.

Men, jag hade jue skoj igår, när Erika och Ullis ville åka hem så hittade jag jue Hanna, osså kom Anko, sen även Malin. Dansade och drack lite öl och cider, mycket trevligt faktiskt. Blir nog en sväng ut ikväll också som det ser ut. [;

Ska träffa Anna för en systemetdejt lite senare, men först blire nog lite vila, måste försöka sova en timme iaf, så jag inte är helt död ikväll.

Så det kan gå när man får besök. [;

"Du vill jue bara ha mig för min kropp!" 

Av S - 17 maj 2008 03:50

Hej!

Jag har haft en urtrevlig dag!

Först föreläsning/kurs med jobbet, en del iaf. [:

Efter det sprang vi på stan en sväng, sen gick jag, Ullis och chefen hem till mig och gjorde oss klar för bowling och utgång. Bowlade, käkade och gick vidare.. hamnade på Irish.. och vem träffar jag där om inte "förra helgen".

Sen kom "han" och sen kom ett "ex".. vem är ute efter att förstöra min kväll??

Hamnade till slut på Olles och hade skiiitkul! Dansade, drack sprit och hade allmänt kul!

Just nu har jag en samtals/sms konversation med... en nolla tydligen. ;D

Men lika glad är jag för det. [:

Av S - 16 maj 2008 08:18

Är det inte skoj, när man väl har en hyffsad sovmorgon (hade ställt larmet på 8.00), är det inte skoj att slå upp dom blå 6.30? Jag tycker det är riktigt elakt av sovguden faktiskt.

Det positiva i det hela är jue att jag kunnat ta det ännu lugnare än vad jag hade tänkt, låg först och drog mig i en halvtimme, sen hoppade jag in och tog en lååång dusch och nyss åt jag frukost. Vad ska jag göra nu då fram till strax före 10? Några förslag? Kanske ska fortsätta klura på vad sjutton jag ska ha på mig ikväll.. [:


Av S - 15 maj 2008 22:14

Jag satt och sneglade på dammsugarn ett bra tag tidigare ikväll, till slut så klev jag upp.. och rev ur garderoben!? Hur gick det ihop? Men fått lite snyggare där nu, även fast det inte är riktigt klart. Och jag har hunnit med att dammsuga också. [;

Glott lite på dirty sexy money som vanligt på torsdagar, och om en stund är det ett till avsnitt, sen blire sova. Underbart med sovmorgon!

Har nyss kikat på nyheterna också, jag såg Veronica och Kalle. ;D 

Av S - 15 maj 2008 17:23

Ja, jag tänkte nämligen börja inlägget med ett "Äntligen helg!", men riktigt så bra har vi det inte när man upptäcker att det jue faktiskt är torsdag. Dock så ska jag jue på kurs imorgon, så det blir något "slappare" än vanligt, bara det att jag börjar 10.00, inne i stan är jue hur skönt som helst. Sällan (typ aldrig) som jag får en sån sovmorgon.

Nu efter jobbet har jag varit snäll och hämtat nummerlapp till Vårruset åt en arbetskompis vad gör man inte när man är den enda typ som bor inne istan. ;D Tänkte att jag skulle dra en sväng med dammsugarn strax, men först ska jag varva ner lite. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards