Alla inlägg den 1 juni 2008

Av S - 1 juni 2008 21:57

Gokväll.

Dagen har spenderats ute till större del.

Började med en sväng på hemköp för en glass, sen satte jag och Helen oss vid ån på en bänk ett tag. Blev en snabbvända på HM för Helen skulle köpa solisar, sen gick vi ner till Hamnen och satte oss och dinglade med benen. [: Diana kom ner strax före 16 hon också, så sjukt skönt väder det har varit idag.

Nån gång runt 17 så rörde vi på oss bortåt Hemköp för att handla lite, sen drog vi upp till G-holm för att grilla lite. Slängde ihop lite sallad och jag fick leka grillmästare. :D Gott blev det iallafall, man blev typ pm!

Jag och Di tog bussen hemåt runt 20.30, har slängt upp lite bilder på facebook och ska nu skalla kudden. Imorrn ska vi på Norra med jobbet. Hoppas det är blir soool!

Nattinatt. 

Av S - 1 juni 2008 13:08

Goddagens!

Idag är man väl så pigg som man förtjänar antar jag, mår inge dåligt men är såå trött! Ska ner på stan strax å äta en glass. :D

Igår då, hur härlig dag som helst!

Började med picnick (hur sjutton stavas det?) nere på Streetstyle i hamnen, där satt vi typ hela dan och hade mysigt, var iväg till lekplatsen där med barnen en sväng också. Malin tappade bort sin plånbok, men det återfanns på moyo där hon hade lagt ifrån sig den, det firades med en snabb shot på olearys innan vi gick till hamnen igen. [;

Runt 16 så drog vi oss hemöver allihopa, blev en snabb sväng för mig o Di på stan bara för hon skulle shoppa lite. Hem, äta lite och göra sig klar, sen gick jag hem till Diana och därifrån tog vi taxi upp till Thesa. :P Tack för skjutsen!

Satt hemma hos henne och tog en cider medans dom andra gjorde sig klara, sen gick jag o Malin ner till hamnen, dom andra kom efter en stund. Där blev vi dock inte så långvariga, Johan kom och skjutsade oss ut till skogen där Husse och ett gäng hade grillat och festade lite, där blev vi dock inte heller så långvariga, halvtimme-timme skulle jag tippa på. :P

Slutligen så skjutsade Johan ner oss till Lappen där han, Ekke och Jocke festade, osså kom Anko. Och fest blev det, jädrar i min lilla låda, huur kul som helst hade iallafall jag. [:

Tror klockan var närmare halv 1 innan vi drog oss ner mot Olearys och där blev vi kvar resten av kvällen. Bilder kommer senare, eller på bilddagboken.

Nu blire stan! 

Ovido - Quiz & Flashcards