Alla inlägg den 3 juni 2008

Av S - 3 juni 2008 22:34

Jag har inte gjort många knop sen jag kom hem, spelat lite och surrat på, och eftersom jag inte orkade göra nån varm mat så blev det endast lite räkor som jag skalade, det var mumma det. [:

Har tvättat och glott på Gossip Girl, tur jag läste Jempas blogg i tid och blev påmind om att det var. Tack tack. ;D

Nu har jag precis hämtat sista tvätten, tänkte bädda rent i sängen, men jag tar banne mig det imorrn, då kan jag passa på å bädda madrass åt Elin också så att det är klart.

Nu tackar jag för mig. [: 

Av S - 3 juni 2008 17:24

Idag har jag slutat tiiidigt, så skönt så!

Åkte ner på stan, satt i solen en stund medans ja väntade på Malin, sen blev det en cola/kaffe/coctail på Svenssons. Malin och Thesa ska tatuera sig, Malin fråga om jag skulle göra en jag också, skulle va kul, men vet inte om det finns pengar till det just nu tyvärr. ]:

Efter umgångent på Svenssons så gick jag och träffade Stina, vi köpte mjukglass och satte oss i solen vid mc-parkeringe, satt där ett bra tag. När Stina flytta mitt bh-band släppte hon det rätt fort och började fundera på om vi hade samma pappa eller om mamma hade varit med nån utlänning innan hon fick mig. Haha. Är faktiskt rätt skoj att bli såhär brun, det är så fint med brun hy såhär på sommarn med ljusa kläder. [:

När vi hade suttit på bänken där i solen typ en timme så gick vi ner på ica, jag var tvungen att köpa vatten, sen satt vi en sväng till innan Stina åkte med bussen och jag var tvungen att springa hem och kissa. Nyss kommit innanför dörren typ. Funderade på vad man skulle göra till middag, men det är alldeles för varmt för att jag ska orka göra nåt, får bli nå lätt lite senare.

Måste fortsätta städa idag också, Elin kommer jue som sagt på torsdag, ringde och bekräftade det idag då hon hade bokat biljetter. [:

Nu ska ni få se en fin bild, sen ska jag läsa lite bloggs.

 

Av S - 3 juni 2008 06:13

Roliga kommentarer man får ibland, jag vet Jessica, att ni inte vill att jag ska vara ute, men hur kul äre å sitta inne i den här värmen som har varit då? [;


Det känns som att jag har sovit bra inatt, fast vaknat lite då och då, vaknade och trodde det var morgon en gång, då var klockan typ halv 1. Så det var bara å somna om. [; Idag jobbar man dessutom kortdag, härligt det, ska man hitta på nåt med nån då tro? Jessica?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards