Alla inlägg den 6 juni 2008

Av S - 6 juni 2008 16:31

Hann inte mer än skriva klart det sista inlägget imorse så började jag stressa på stackars Elin om att jag skulle ner på stan. Stackarn fick äta frukost samtidigt som hon försökte hitta kläder, packa och borsta håret. Snälla Sara var i farten tror jag minsann.

Väl nere på stan så träffade jag på Malin, Blenda och Jensa, och en å annan smådåre som åkte iväg efter en sväng. Inget elakt skrivet med blådåre ofc. [:

Det blev en snabb sväng på stan, sedan en cola på ch där Blenda tänkte duscha oss allihopa med sin Pago. Efter ytterligare en sväng på stan så blev det ett stopp på Olles för lite cola även där innan vi gick ner till hamnen en sväng, för att sedan ta ÄNNU en sväng på stan, för mkt folk på Svenssons, försöka ta en genväg för att slippa tåget som gick genom stan precis, det slutade med att vi fick ta ännu en genväg då vi insåg att vi skulle gå emot hela tåget.

Lite slappning i solen nere vid ån blev det även innan vi träffade på lillasyster en snabbis, sen åkte Malin o Blenda, Jensa avvek nån gång nere vid ån.  Jag gjorde en god gärning som hjälpte en mamma att hålla i cykeln medans hon låste upp den då hon inte hade nåt cykelstöd. [:

Har nyss kommit innanför dörren, tänkte vila en kvart sen och sen se vad som händer ikväll, OM det händer nåt ikväll. Brukar väl sluta så.

Bilder orkar jag inte fixa med nu som vanligt, maybe later. 

Trevlig kväll! 

Av S - 6 juni 2008 10:55

Jag har nu funnit en nackdel med såhär varmt väder.

Vädret innebär somrigare kläder.

Somrigare kläder innebär kortare byxor, kjol, linne eller tischa.

Och vad innebär det?

Jo, att man måste raka benen och sånt skit hela jävla tiden!

Man kan jue inte gå runt och låta folk tro att man har långbyxor när man inte har det. Eller hur?  

Av S - 6 juni 2008 10:41

Imorse vaknade jag klockan 6, dock så vägrade jag kliva upp då, så låg kvar och vred och vände på mig ett tag, somnade sen om en stund, och klev upp strax efter 9 istället. [:

Har precis kommit ur duschen och ska slänga i mig en macka innan jag går ner mot stan och träffar Malin och Blenda. Elin skulle åka iväg nånstans sen så henne lär jag inte se förräns inatt när hon ramlar in efter klassfesten. :P

Skönt med sol iaf, lär bli en underbar ledig dag det här. :D  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards