Alla inlägg den 10 juni 2008

Av S - 10 juni 2008 23:19

Det har varit en rätt lång dag idag känns det som, fast att jag slutade redan 12.30 eftersom jag fick åka med Rosi in till stan. Mötte upp Anna, vi gick å handlade lite gotta på Ica som vi mös till det med när vi kom hem till henne. Kollade på teve och spelade lite mahjong, pratade skit.. sen slocknade vi båda två i deras soffa, trötta tjejer. :P

Vi vaknade väl till helt först när Björne kom hem från jobbet, jag blev bjuden på middag så jag å Anna ställde oss och grejjade ihop kycklingwok. Yummie!

Blev lite teve och kortspel efter det, jag kom sist, men tog dock igen mig rätt bra på slutet, förlorade faktiskt bara med typ 20p, och då hade jag en maaassa plumpar. ;P

Jag och Anna kilade bort på Ica igen för hon skulle ha frukost och ostisar, osså köpte jag cigg. Sen blev det fotboll för hela slanten, blev lite avis på Lina och Palos stolar bara. ;D Blev en flaska vin också för mig och Anna, dom andra sänkte några öl. [:

Härligt att Zlatan styrde till det där, såklart att det var just han som skulle göra det. ;D

Nu ska jag slänga mig i sängen, tur man har sovmorgon imorrn.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards