Alla inlägg den 11 juni 2008

Av S - 11 juni 2008 22:08

Har legat och kollat på Frusna män nu, och jag blir så fjantig när jag ser det. /:

"Jag kommer aldrig få det så blaha blaha.." Men, ibland får man tänka så faktiskt. Ikväll är det liksom lite synd om mig.


Har tvättat upp mina vita byxor också eftersom jag inte hinner tvätta nåt innan helgen, och dom vill jag ha med till Berga. [: 


Nu ska jag väl egentligen slänga huvét på kudden, så jag säger gonatt.


Btw..

Din blogg är värderad till: 115 739 kr

Coolt. [; 

Av S - 11 juni 2008 19:05

Gokväll! (tänkte skriva go´dag, sen såg jag vad klockan var /:)

Jobbat stängning idag, och sent blev det.. iofs inte över min arbetstid, men en hel del fler barn över 17. Inte mindre än 3 samtal fick jag inom loppet av en halvtimme om att dom stod fast i bilkö, vet fortfarande inte riktigt varför.. en del har jue med studenten att görs ofc, men en hade sett polisbil och en annan ambulans, så nåt har jue hänt antagligen.


Snart är det helg, då ska jag följa med ut till Berga, jag och Mia ska sitta där och umgås med varsin cider. Det är planerna. Och såklart kolla fotbollen!! :D

Mysigt ska det bli iaf, och jag hoppas verkligen på bättre väder!  


Jag läste förresten en blogg om Aveny idag, om lördan.. jag kom precis på att bandet, Vi 3, har jag sett för en heeerrans massa år sen, fast då var dom bara 2 och hette alltså Vi 2. Jag har t.o.m massa kort på dom, mig och Karro som K fick för sig att vi skulle ta eftersom dom var sååå snygga. ;P Och då när jag såg dom så vare jue nere i Eskilstuna på St:Eskil, det var lätt 5-6 år sen, minst. :P Haha..


Nu ska jag ta mig lite äppelkaka och vaniljsås som jag fick med mig hem från jobbet. Den där Rosi, hon är bra hon. [: 

Av S - 11 juni 2008 08:24

Ja, så hade vi kommit till mitten av veckan igen då, tiden bara springer förbi, det gör inte mig nåt alls, går snabbare till min semester då. Är liite avis på dom som snart ska ha det, vilket innebär alla på mitt jobb utom jag och F.

Men men, hoppas det blir finväder då jag har min iaf. :D

Nu ska jag borsta tänderna och springa mot bussen.

Ha en bra dag. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards