Alla inlägg den 12 juni 2008

Av S - 12 juni 2008 22:01

Idag jobbade jag kortdag, kan man verkligen säga.. 7.30-12.45, blir så när man ska fira student. [:

Träffade Di när jag kom in till stan, gick å köpte blomma och present till Helen, sen träffade vi på mamma, syster Emma och barnen, gopropparna mina!

När lastbilasfärden var klar träffade vi Helen, åkte med hennes pappa upp till g-holm för fika och firande. Blev smörgåstårta, yummie! Osså blev det jordgubbspaj, och den var kanske hur god som helst den också!!

Runt 17 givk vi mot bussen, eller strax före, men missade bussen så fick sitta där en stund å fördriva tid. :P

Ner på stan, träffa Anna, gick en snabb sväng där innan vi bestämde oss för att åka upp till Ekke och spela lite gh. :D Man måste jue få träna litegrann..

Kom hem för bara en liten stund sen, ska slänga huvét på kudden nu, öppnar imorrn så.. gnatt. [:  

Av S - 12 juni 2008 06:45

Vafaen ska vädret hålla på och sura för? Ge mig solsken och värme för tusan!

Idag tar Helen studenten, så jag slutar tidigare idag för att hinna med det. [:

Stackars alla som går/gått ut den här veckan, hade det varit sånt här väder när jag tog studenten hade jag gråtit. Tur det var värmerekord på Guldtrofén det året. [;

Nu ska jag bege mig mot bussen för några timmars arbete.

Ajjöss! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards