Alla inlägg under juni 2008

Av S - 27 juni 2008 20:29

Kakan ringde för nån timme sen, ja, den kakan som lämnat oss för Trollhättan alltså, hon var iallafall inflyttad nu, och snart åker vi ner, har kollat lite tågpriser både igår och idag, och inte faen är det dyrt! :D

Känns dock konstigt att hon har flyttat från stan..  

Andra kakan har jag också pratat med, hon skulle ut hon, världens bästa lillasyster skulle åka dit och passa ungarna. Min lillasyster dårå. [;

Anko fick jag också tag på efter mkt om och men, så hon skulle också ramla ut ikväll. Jag känner inte riktigt peppen, men ska gå ut en sväng iaf, är det skoj kanske man stannar länge, annars går jag väl hem igen.

Nu ska jag iaf ta mig en dusch.  


Love my cookies! 

 

Av S - 26 juni 2008 17:41

Igår runt 20 vandrade jag upp till AnnaMaria, där satt hon och Thesa å drack öl och vin. En till tjej var där då också, men minns inget namn. /:

Malin ramlade in sisådär en timme senare, sen kom Merja och 2 kompisar till henne. Vi sjöng, skålade, kramades och hade trevligt innan vi gick ner till Stadshuset runt 22-22.30 för att lösa in oss, där mötte vi även Ube och Johan. När vi var klara med det så blev det Bishop för nå öl, tuffa Grolsch-flaskor där då! Jag och Malin sprang ner på Olles och drack en supergod drink som Josef gjorde, mumma! När vi kom tillbaka till Bishop så hade Thesa och AnnaMaria gått, så vi rörde på oss mot stadshuset vi också, där var dock inte dom. ;P 

Vi tog varsin minttu i väntan på dom, sen beslutade vi oss för att även vi gå ner på Svenssons. På vägen mötte vi dom andra, men vi gick ner iaf för att säga hej till Micke. Vi invigde gatufesten genom att dansa i ena tältet och sjunga lite Dirty Dancing-musik. ;P

Upp till Stadshuset igen, mera cider, dansade litegrann och träffade lite folk, sen fick vi för oss att gå ner på Olles igen, så det gjorde vi efter lite våldtäckter på drakarna utanför.

På Olles blev vi kvar till stängning, dansade och drack cider och sjöng med till Singing Bengt.

Det var sista natten med gänget det.. ],:


Idag var jag lite seg när klockan ringde, men det har tamesjutton gått hur bra som helst att jobba! Började dagen ute på Klampenborg, kom lagomt till korven, det var mums! Sen har dagen bara gått jättefort! 15.40 typ så tyckte Eva att jag kunde gå hem, så ja, varför inte. [:

Har slängt i mig nån macka nu och slängt upp några bilder sen igår på Fb, så kika där om ni vill. [:

Nu bli´re teven, om det nu är nå spännande där.  

Av S - 25 juni 2008 18:39

Trots att jag la mig rätt sent inatt så har jag varit typ piggast på jobbet, alla har varit helt krashade typ. Inte jag! Iallafall inte förräns jag satte mig på bussen, då halvdog jag. :P

När jag kom in till stan så ilade jag på bolaget innan jag gick hem och slängde i mig lite mat, ska typ ta en dusch nu sen ska jag upp till AnnaMaria.

Dricka nån öl bara och gå på Stadshuset tror jag det var.

Sen ska jag soooova. Imorrn har jag värsta sovmorgonen också. [; 

Av S - 25 juni 2008 02:12

Nu kan jag skriva om kvällen då Thesa vet om det. ;D

Vi överraskade henne med bubbel, bastu, champagne och jordgubbar på Belle Visage eller vad det heter. Hon blev superglad och vi har haft det supermysigt! Efter 3 timmar där så gick vi vidare på Dallan, och efter stängning där så vi vidare till Irish.. hur faen ska jag orka med å jobba imorrn då? :P 

Nja, hyffsat nykter så det går bra.

Nu ska jag hångla med kudden. [:  

Av S - 24 juni 2008 16:47

Guud vad trött jag är idag, och dan är inte ens slut, några timmar är det jue kvar.

Jobbade mycket inne idag också, nu är det inte så mkt kvar innan allt är klart för inskolningarna till hösten, mycket skönt. Fick även gå lite tidigare för att hinna med bussen från Nyhamn, men tji fick jag, missade den med typ 20 m.

När jag väl kom in till stan så sprang jag å mötte upp Malin och Thesa, yrade på lite på Carlings innan vi gick upp till Thesas mamma och fikade, Thesas födelsedag idag jue. [:

Blev en snabbrunda på stan också innan jag kom hem för 2 sekunder sen, ungefär.

Tänkte ta mig en dusch nu och slänga mig framför teven, det borde va förbjudet å få känna sån här trötthet. ]: 

Av S - 24 juni 2008 06:11

Godmorgon!

Jag har fått munsår, jag tycker att munsår är äckligt, men vad gör man? Ont gör det också. /:

Idag äre kort dag, trotsar molnen och tog på mig lite kortare byxor, det kan jue faktiskt va hyffsad temp i luften iaf. (Yeay right!)

Såg att Mia hade bloggat om helgen hon också, så kika in hos henne om ni vill se lite fler bilder. [:

Nu ska jag kila till bussen, hörs hej!

Av S - 23 juni 2008 19:08

Gokväll kära läsare.

Dagen rullade på bra som vanligt på jobbet, trots ösregnet imorse när jag gick till bussen.

Har mest gjort massa jobb inför hösten idag, så skönt när det blir klart, imorrn kanske.

Har inte gjort så mkt vettigt sen jag kom hem, ätit middag och grejjat med lite bilder.

Nu ska jag hoppa uppför trappen och slänga mig framför teven.  

Av S - 23 juni 2008 06:41

Så var det dags igen då, ska snart iväg på jobbet, skönt att komma tillbaka efter en veckas sjukdom typ. Blir nog rätt mkt å fixa för mig i veckan, men det får jag ta, det måste jue ordnas och nu är det bara jag kvar som ordinarie på min avdelning. M hade fixat massa förra veckan också så. [:

Nu äre tandborstning som gäller, osså ska jag gräva fram regnjackan och ta me den till jobbet. Det regnar jue inte lite direkt. /:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards