Alla inlägg den 9 juli 2008

Av S - 9 juli 2008 19:19

Goddagens mina kära vänner.

Idag jobbade jag kortdag, 8-14, det var himlarns skönt för det var en seg dag på jobbet, kändes som att tiden stog still. Jag hoppas det blir bättre väder imorrn, då brukar det gå bättre.

Anna fick hoppa in och jobba på sitt andra jobb direkt när hon sluta det första idag så det blev inge umgås med henne inte, men på lördag så, det har vi bokat in nu.

Så, vad har jag gjort då? Jo, jag har städat.. iallafall lite, fixat diskbänken och sådär, grejjat iordning tvätten tills imorrn har jag också gjort.

På lördag kommer min kusin vitamin från Ume till stan, denna buss-strejk ställer jue till så hon inte tar sig hela vägen hem på en gång. Då ställer snälla kusinerna i S-vall upp. [:

Nu ska jag städa vidare tror jag, och spela högre än grannen för en gångs skull. ]:  

Av S - 9 juli 2008 07:07

En dag som denna känns det skönt att jag inte har semester, för på min semester kommer det nämligen inte att finnas ett enda moln, nån av dagarna!! Har sovit rätt skönt inatt, är bara lite småseg nu när man väl duschat, ska springa till bussen typ nu ser jag.

Idag ska jag nog leka med Anna. [:

Ha en bra dag! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards