Alla inlägg den 12 juli 2008

Av S - 12 juli 2008 12:32

Nu har jag tvättat klart, väntar bara på att handdukarna och sängkläderna ska torka så äre klart. Blev väldans glad när jag kom ner till tvättis och såg att vi har fått en ny maskin! Den går mkt fortare än den andra, osså var den lite cool eftersom det var en lampa i den. ;D

 Pratade med systeryster också, eller ja, pratat med båda, men med storasyster pratade jag om resan neråt Sverige som närmar sig. :D 

Eventuellt så åker vi redan tisdagnatt, så vi får en dag extra där nere liksom, så man slipper åka över till Danmark på lördan då det mesta stänger redan 15. På hemresan ska vi även ta vägen via Göteborg, osså ska vi svänga förbi Trollhättan en sväng också och säga hej till Malin. Blir värsta roadtrippen det här, antar att det blir samma väg ner som förra året via Norrköping, Jönköping och sådär, sen på vägen hem blire jue Gbg, Trollhättan och sen mot Sthlm innan det blir S-vall igen. Guud så jag längtar!!! :D

Nu ska jag slänga mig i duschen innan jag ska hämta sista tvätten, sen bli´re Birsta en sväng med systrarna innan vi ska hämta Johannes. [:  

Av S - 12 juli 2008 09:30

Tur att man får sova såå länge när man är ledig. ;P


Igårkväll blev det varken partyparty eller umgänge med lillasyster, istället så kom P hit och glodde lite teve med mig, sen hämtade vi Robin och drog på Max å käka, gott det. Efter det så skjutsa vi Robin på nån förfest och vi åkte till G-holm så P fick byta om, sen drog vi ner på Olearys. Var inge mkt folk där alls, vi satt mest och pratade med Jocke och Mathias, osså Jimmy då. Jag drack typ en öl bara för att jag var sugen, annars vare lugnt, fick i mig en drink på slutet också som Roija hade köpt till nån som skulle gå hem, en Mojito går alltid ner. [:

Runt halv två vare trötta ögat så då skjutsades Robin hem, sen åkte vi hem och sov.

P har nyss åkt på jobbet och jag ska snart ta tag i tvätten, kul jul, men när det är sånt skitväder så gör väl inte det nåt direkt. [:

Ikväll runt 18 kommer kusinvitamin med tåget, då ska vi grilla hemma hos mamma, tur att det är på balkongen så man kan grilla trots vädret. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards