Alla inlägg den 13 juli 2008

Av S - 13 juli 2008 19:34

Idag vid halv 2-tiden så kom broder och co och hämtade upp mig här hemma, vi drog ut till Birsta och handlade på Willys innan vi drog vidare mot Bölen. När vi kom dit upp så blev det gos med kattungarna, såå söta så, sen drog vi igång med lite kubbspel, jag hamnade såklart i fel lag å vi förlorade första gången, andra gången tog sån tid så då blev vi less och kastade ner kungen med flit. [;

Efter det så skötte Johan och mamma grillningen, jag och Emma gick och plockade av hennes blommor till mig, nu står dom så fint här på bordet. [:

Maten blev jättegod, grillade alla möjliga korvar och kycklingfilé, Emma hade gjort en kycklingsallad osså gjorde vi strips, bröd och rövinssås. Mumma!

Efter maten var Johan tvungen att åka och jobba, vi andra njöt av efterrätten som Emma hade gjort, rabarberpaj med vaniljsås. Också det var yummie!!

Nu har jag nyss kommit hem, ska göra mig klar för natten och lägga mig framför teven, imorrn äre tidig start på dagen!

Jag och kissebebben som ska bo hos brorsan.

Snygg storasyster spelar kubb..

Stina förbereder sig för kast och Johannes.. ja, han roar sig i bakgrunden. :P

Alla runt matbordet, utom jag då.

Lillasyster Stina och kusin Josefin.

Fiiina blommor passar bra med allt annat som är rosa/lila. ^-^


Av S - 13 juli 2008 12:44

Hejsan hopp!

Idag sov jag länge, tvärslocknade igår med kläderna på och vaknade 8 imorse, klev upp en stund men insåg efter ett tag att jag faktiskt ville sova lite mer, och när vaknar jag då? Jo, inte förrän strax efter 11!! Herregud..

Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig, sen blire ut till Willys och handla och sen vidare mot Härnösand för grillning hos Emma och Johan. Nice!

Vi ska även försöka spela lite kubb och bara umgås, hoppas regnet håller sig där det hör hemma! Imorrn öppnar jag så det blir tiidigt i säng för min del.

Hörs hej!  

Av S - 13 juli 2008 01:41

Goddau.. eller gonatt.


Det blev en sväng till Birsta förut idag för mig och systrarna, vi började inne på Ikea, strosade runt och kikade lite där bara, sen gick vi in på BC och kollade vidare där, Pierre kom även ner efter jobbet och gick en sväng med oss. Blev en cheese och McFlurry på Donken innan vi åkte hemåt eftersom vi var så hungriga. När vi var klara där ute så släppte systrarna av mig hemma hos mamma så jag kunde börja med maten medans dom åkte och hämtade Johannes och ungarna hos Mackan. Dom dök tillbaka runt 18, och en stund senare så ramlade broder, Erica och kusin in också. Det grillades kyckling, kollades sjuka videos på youtube och pratades skit, och såklart åt vi väldans god mat. [:

Runt 21.30-22 så gick vi över till brorsan allihopa för att spela lite gh, det är jue kanske hur kul som helst! Syster E skjutsade dock hem ungarna under tiden för dom var lite trött, sen kom hon tillbaka. Strax före 23 kom Pierre och hämtade mig borta i Nacksta, vi åkte ner till hamnen och hejjade lite på Anna och Vicky som jobbar, sen åkte vi hem hit och kikade på film. Herrn har nyss åkt hem och jag ska natta, skulle bara blogga lite först. [;

Alla runt middagsbordet, förutom Emma då som tog kortet.

Leija hjälper till att diska. [;

Broder visar sitt rätta jag. ;D

Stina och Johannes pillar på Magnus nya tele.

Kusin spelar gh för första gången. [:


Gonatt! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards