Alla inlägg den 19 juli 2008

Av S - 19 juli 2008 19:35

Gårdagen med Linda var riktigt skoj, många drinkar blev det å lite minttushots, klockan var nog närmare 1 innan vi var nere på Olles, skulle jag tro. Linda blev lite överförfriskad så hon åkte nog hem runt 2 medans jag satt kvar med grabbarna där nere. Blev mat innan jag gick hemåt å skalla kudden, tog inte många sekunder innan jag sov kan jag lova.

Idag sov jag länge, vaknade av lite sms, somnade även om medans jag höll på att skriva ett. ;P

Pierre och Julle kom och hämtade mig runt 12.30 för att åka o käka, blev Kalles borta i Korsta, sen åkte vi runt lite innan vi hämtade upp Mats och drog ut till Birsta och åt Drakenglass (premiär för mig) och strosade runt.

När vi var klar där ute droppa vi av Mats sen åkte vi hem till Pierre och slappa ett tag, Julle ville leka med "flickan" så jag gjorde det en sväng innan vi åkte, han ville kasta vatten på mig. :P

Blev Ica sen, måste jue köpas lördagsgodis idag, sen hämtade vi upp Anko också på väg hem hit. Hon står i duschen nu och jag ska hoppa in efter henne, vi har precis ätit mat från Dragon House.

Sen bär det av mot Bosen för Rockfest. :D  

Sådär såg jag ut igår.

Goda drinkar blev det. [: 

Skapa flashcards