Alla inlägg den 20 juli 2008

Av S - 20 juli 2008 18:15

Hejsan hoppsan!

Idag har jag namnsdag, igen.. hade det jue typ igår också. [;

Gårdagens fest blev iallafall väldigt lyckad! Jag hade riktigt skoj uppe i Bosvedjan, var en lek i full gång när jag och Anko dök upp där, rätt skoj.

Det blev drinkar och bål, cider och cigg.. ett tag hade jag 3 olika sorters dricka i handen, det var lite krångligt å bära men det gick jue. :P

Runt 00-00.30 så åkte jag, Anko, Linda och Carro mot stan, styrde oss mot Olearys, träffade Pierre en sväng utanför också innan han skulle hemåt. [:

Vi dansade och drack mera drinkar, Mia, Sofia och Nicke kom ner lite senare också och partade på. När Olearys stängde blev det raka vägen hem och däcka i sängen, mkt skönt.

Blev inte så många bilder då mina batterier dog på en gång typ, men 2 kan jag bjuda på. 

Mörka bilder det blev. ]:

Här gås det iallafall igenom vilka som vann, såklart blev det tjejjerna. [;

 

Linda torkar grogg, viktigt att hälla ut den ist för å dricka upp den. :P


Idag kom Pierre och Julle å hämtade mig runt 12, vi har åkt runt lite överallt mest hela dan, stan med Robin, Birsta, Norra Berget och slutligen så åkte vi till Granloholm för att äta med Mats och Anders. Var första gången jag testade en kycklingrulle, och det var väldans gott! :D

Kom hem för en stund sen, fotboll i full gång utanför så jag ska stänga fönstret å lägga mig framför teven tänkte jag. [:

Imorrn har jag sovmorgon!!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards