Alla inlägg den 26 juli 2008

Av S - 26 juli 2008 16:01

Det blev några sköna timmar ute i Bölesjön när vi hade inhandlat grejjer till salladen på ica i Nacksta. Började grejja ihop den på en gång när vi kom dit medans Jessica matade Linus. Blev en himlans god sallad, rätt mkt också så vi slängde en hel del innan vi åkte hem. :P

Vi badade och solade men blev till slut less på att nästan bli uppätna så vi rörde oss hemåt nyss.

Ska väl hoppa in i duschen strax och se om jag blir piggare då, annars måste jag faktiskt få sova en halvtimme. Sen blire tacos hoppas jag och fest ikväll, jag ska nog hålla mig rätt nykter dock. [:

Tack och hej.


Jessica solar efter dopp i sjön.

Här badade vi. [:

Skönt i solen!

En lite fundersam(och trött) Linus på väg hem.

Av S - 26 juli 2008 11:53

Hejsan hoppsan!


Jag och Linda hade mkt skoj igår när vi satt här och hinka drinkar, cider, minttu/dooleys shot medans vi lyssnade på musik, pratade skit och kollade sjuka videos på yt. [:

Min tele gick varm från lla möjliga håll å kanter, sista gången det ringde suckades det över att vi inte ens gått från mig än, men vi rörde oss väl neråt runt 00, så det var inte såå sent. [:

Väl nere på Olles så träffada vi Stefan och Petra, så vi gick ut o satte oss med dom, sen kom Pierre, Peter och Robin å satte sig med oss också, strax efter det gick Stefan och Petra hemåt. Goda mjölkdrinkar blev det, första drinken jag beställde var ingen mjölkdrink, och den var skitäcklig!! Var tydligen bara jag som tyckte det, Linda var snäll å byte med mig iaf. [:

Runt 2 kom Pierre och hämtade upp mig och Linda, då hade han skjutsat hem Peter och Robin innan, det blev Max och sen skjutsade vi hem Linda till Skb innan vi åkte hem hit och sov.

Varmt och äcklig så har knappt sovit nåt inatt, när P skulle upp 8.30 för att åka till jobbet kändes det som man nyss hade lagt sig. Låg och halvsov en stund efter att han hade åkt iaf.

Nu ska jag grejja det sista innan Jessica och co kommer och hämtar mig, vi ska åka och bada och picknicka. :D  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards