Alla inlägg den 28 juli 2008

Av S - 28 juli 2008 22:38

Inte konstigt att folk funderar på vars jag tagit vägen när jag inte bloggat sedan igårmorse. ;P

Jag sitter och försöker klura på vad jag gjorde igår, men jag var nog hemma ända tills Pierre slutade jobbet runt 15-16, han var hem och grejjade lite innan vi drog ut till Birsta. Var på Mediamarkt eller hur faen det stavas och heter, träffade på Cicci där, det var nästan år sen, vi bestämde att vi skulle ses nån dag iallafall. [:

Blev en tur på BC och Öb också, men jag hittade inget spännande.

Efter det så drog vi till Skb och hämtade Robin, Roija och Petri för att åka å äta sen, blev Marco Polo där uppe.

Efter det så kan det vara så att vi åkte hem hit jag och P å kikade på lite teve, sen åkte vi bort o hejjade på Stina, osså åkte vi till vattnet och kikade på alla blixtar som var bortöver Alnö och Timrå, väldans coolt såg det ut. :D

Efter det så åkte jag hem och sussade, efter ett tag framför den här burken. [:


Idag så vaknade jag tidigt, första riktiga semesterdan, det kändes jue sådär lagom roligt. Men vaknar man och är pigg så äre jue ingen idé att bara ligga bara för att, så jag klev upp runt 9 iaf.

Spelade litegrann innan det blev en sväng på stan med Pierre, träffade på Sandra och Robin också. När vi kände oss nöjda med stan så åkte jag å P upp till Jessica och Linus för att hälsa på å bjuda på lite fika. Linus var lite glaskit och fick äta hos mig, tur han inte kräktes förrän Jessica tog han. [;

Blev en sväng till Birsta även idag, för att åka på Rusta å köpa en barnpool till Julle, efter det så hämtade vi upp Anna på jobbet osså blev det middag sen. Julle hämtades upp borta på Sallyhill och skjutsades hem till farmor innan vi åkte vidare för att hämta Mats och Robin. Planen var att spela minigolf i Skb, men det var sjukt mkt folk där så vi åkte ner till Hamnen å spelade kubb istället, jag var nog bäst. ;D

Efter kubben gick Anna hem och vi andra åkte upp för å kika om det var mindre folk på minigolfen, det var det inte, så vi tog en sväng ner till parken o se om det var mindre folk där, det vare. [: Fram till sista hålet ledde jag nog mest hela tiden, men Robin gick om med 3 eller 4 poäng eftersom jag tog sista på 7. ]: Så jag slutade 2:a.

Nyss kommit hem, tänkte bara dra en yatzy och sen slänga mig framför teven, rätt trött nu faktiskt. Men det är sjukt skönt med semester. :D 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards