Alla inlägg den 29 juli 2008

Av S - 29 juli 2008 19:34

Klockan var nog runt 12 idag när jag kom ner på stan och mötte Frida och Veronica, Frida skulle dock gå iväg å jobba på en gång, lite trist. Jag och Veronica tog iaf en sväng på stan, påbörjade Jacobs presenter eftersom han fyller år på söndag, sen parkerade vi oss på en bänk ett tag och pratade lite skit med Jessicas mamma som kom förbi, träffade även på ett dagisbarn och hennes mamma (J´s mamma kände även mamman), dom hade skaffat hund så hejjade lite på valpen, den hejjade glatt tillbaks genom att kissa på min fot..

Efter ett tag så kom vi fram till att vi var lite hungriga, så vi handlade fika på CH och gick ner till ån och satte oss, låg kvar där nån timme innan vi blev törstiga. Hamnade på en bänk igen som vi satt och solade på, efter sisådär en timme skulle jag gissa på så blev jag rastlös, då brummade vi ut till Birsta, gick på Barnens hus, jag köpte en pressy till Linus, en liten en bara. Sen åkte vi ner till BC och köpte glass och satt ute i solen.. igen. :P Blev en sväng in på ÖB också innan vi åkte upp till Elgiganten och vänta på Kalle, för sisådär en halvtimme sen kom jag hem. [:

Tror jag ska slänga mig i duschen en snabbis, sen kommer Pierre ner efter 20 nån gång (ska se om jag lyckas få en bild åt dig Malin) ;D 


 

Vera och bäbis äter macka. [;

Själv så tog jag som vanligt en sallad. :D

Av S - 29 juli 2008 11:30

Goddau!

Skönt var det att få sova ut idag... min telefon ringde 06.25 imorse!!! Hann inte svara så funderar på vem det kan ha varit. /: Vem det än var som ringde hade dom tur, jag lyckades somna om.. och gissa när jag vaknade? Strax före 11 då jag fick sms av Veronica. Gissa om det var skönt!? ;D

Det var både ohärligt å härligt, dessutom så har jag gått å blive "äckeltjej", me dont like mens, jag brukar få så ont i magen o ryggen typ andra dan. Undra om man då ska ligga under täcket hela dan imorrn?

Hms.. det ohärliga vann nog denna morgon ändå.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards