Alla inlägg den 30 juli 2008

Av S - 30 juli 2008 16:07

Dagen började med en sväng på staden med Pierre, han letade present till sin brob och sen åt vi "frukost" på Charm, jag åt Enchiladas. Mums!

Vid 12 åkte P hemåt för å fira bror och sådär, själv så tog jag bussen upp till Sidsjön, har legat där i solen med AnnaMaria och Thesa, micket skönt. För en timme sen typ rörde jag o Thesa på oss därifrån, hämtade upp kidsen på dagis och prommsade hem. Jag kom precis innanför dörren typ, Robin ringde om mat på stan, men jag har verkligen ingen matlust just nu. En kall öl vore däremot nice. ;D  

 

Av S - 30 juli 2008 10:13

Idag vaknade jag före 9, och när slog jag av teven inatt tro? Jo, klockan var nog närmare 3, ändå känner jag mig pigg? Hur kan det komma sig?

Aja, har duschat å sådär nu iaf, ska gå på apoteket nu för å köpa ipren, P står nere vid dörren å väntar. :P

Hörs hej!  

Av S - 30 juli 2008 01:34

Jag och Pierre tog en prommis förut efter att ha försökt komma på nåt att göra förutom ligga framför teven. Så vi gick ner till hamnen och surrade lite med Anna, Johanna och Angelica, gick med Anna hem sen så hon fick sällis. Sen gick vi en sväng runt stan och kikade på husen och gissade årtal. ;D

Jag köpte lite snarra på macken för jag tänkte kolla på film när P hade åkt hem, dock så blev det mer yatzy än film. :P För sisådär en timme sen utbyttes lite sms, tur att ingen var för långt bort för att komma med en puss. [; Osså åkte vi en sväng innan jag precis blev avsläppt igen.

Imorrn ska vi på stan en sväng, jag ska ringa Thesa också så att vi kan leka lite. Hörs hej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards