Alla inlägg den 31 juli 2008

Av S - 31 juli 2008 16:08

Ja, min dag alltså, den bara försvann.

Började jue med att jag somnade om lite nu och då medans ja messade lite med syster, hon ville att jag skulle komma ner på stan men innan jag hade svarat på det så hade jag somnat om. /:

Pierre messade om tvättstugan strax efter 10 för att jag inte skulle sova över tiden, men det gjorde jag iallafall, fattar inte vart tröttheten kom ifrån!? Tänkte att jag skulle ta tiden efter min för den var ledig igårkväll när jag tog min tid, men t.o.m den sov jag över!! Upp ur sängen kom jag inte förrän klockan var närmare 14, helt sicko! Men, antar att jag kan ta det här som en riktigt "semester-vilauppmig-dag". Var jue skönt att bara få ligga kvar o dra sig iaf.

Nu tänkte jag ta tag i lite städning här hemma, funderar på å riva ur garderoben och rensa den lite, det behövs verkligen! [: 

Av S - 31 juli 2008 08:17

Ja, grattis på namnsdan lillasyster! (ja, hon heter Elin också)


Jag känner mig inte direkt tipptopp såhär dags idag, men P skulle jue upp å iväg på jobbet så ja klev upp ja också, tänkte dock gå å lägga mig igen strax. [; Igår blev det mat på Mexicana, sen mötte vi upp Robin och Sandra, vi tänkte sätta oss ute på Olearys en sväng men där vare fullt, så vi gick på Stadshuset istället. Blev kvar där till strax efter 23.30, då vare nästan tack och gonatt för mig, gäspningarna kom allt tätare. ;P

Har tvättstugan klockan 10, så en liten stund till hinner man jue lägga sig. :D 

Skapa flashcards