Alla inlägg under juli 2008

Av S - 9 juli 2008 07:07

En dag som denna känns det skönt att jag inte har semester, för på min semester kommer det nämligen inte att finnas ett enda moln, nån av dagarna!! Har sovit rätt skönt inatt, är bara lite småseg nu när man väl duschat, ska springa till bussen typ nu ser jag.

Idag ska jag nog leka med Anna. [:

Ha en bra dag! 

Av S - 8 juli 2008 22:45

Gokväll!

Just för stunden är jag lite trött och ska strax skalla kudden, skönt med kortdag imorrn! [:

P kom ner förut, vi låg och glodde på lite serier som jag ville se, vet inte om han var lika intresserad av Miss-tjejjerna. ;P

Blev mat på Max sen, mumma var det, så nu är man mätt i magen! Efter maten blev det en liten sväng runt stan o Birsta innan jag blev avsläppt nyss. [:

Nu säger jag gonatt!  

Av S - 8 juli 2008 18:15

13 dagar kvar!

Faen va jag längtar!


Jobbat 9.30-17 idag, men Mia skickade iväg mig typ 10 i 5 så jag hann precis med en buss från Skottsund så jag fick komma med en tidigare hem också från Kvissle. Gick upp på OKQ8 och hämtade ut mitt paket som jag precis kom på att jag inte öppnat, vet iofs att det bara är kort, men iaf. [: 

Har tryckt i mig lite yoghurt nu, päron, den är såå god! Funderar på att slänga mig i sängen och glo på nåt tills P kommer, sällskap ikväll igen, jag börjar bli bortskämd.. [;


Hörs hej! 

Av S - 7 juli 2008 15:36

Hejsan hoppsan!

Nu kan man sätta ännu ett kryss i hjärnan för nedräkning till semester, bara 14 dagar kvar. :D

Idag hade jag även sån tur att Anna-Karin slutade samtidigt som mig, så jag fick åka bil hem, alltid lika skönt.

Vad jag ska hitta på nu har jag ingen aning om, ta tag i disken kanske, mina kort har även kommit, dom ligger uppe på OKQ8 och väntar på mig, kanske hämtar dom imorrn efter jobbet, för idag orkar jag inte gå upp dit.

Ja, disken vare ja.. men först en yatzy. ;D  

Av S - 7 juli 2008 06:14

Morrn morrn!

Har sovit lite sisådär inatt, vaknat sådär hela tiden som jag gjorde en natt förra veckan, sånt förstör sömnen. /:

Ska springa till bussen alldeles strax, slutar 15 idag, det är rätt skönt.

Hoppas ni får en bra dag, och grattis Jempa på födelsedagen. [:  

Av S - 6 juli 2008 21:49

Ja, så vare söndagkväll då.

P kom ner tidigare ikväll, vi låg mest och kollade på teve, Life of Ryan tycker jag om, han är så söt. [:

Vid 20.30 kom god reklam på teve så vi tänkte gå bort på Donken å käka men gick på San Remo istället, blev en pizza för mig så nu är jag mätt i magen. Tack för maten. [;

P har precis åkt hem, jag ska typ borsta tänderna och sen hångla med kudden, tröttöga idag.

Imorrn äre jobb igen, 7-15, rätt skönt å sluta 15 ändå, det blir liksom som tidig dag för mig, och jag har nästan bara tidiga dagar till veckan. 17 tisdag och 16 torsdag, sen blire 14.30 på onsdag och fredag. Härligt med tidiga fredagar!

Ne, kudden vare, gonatt!  

Av S - 6 juli 2008 15:02

Goddau!

Jag hade riktigt skoj igår!

Gick ner och mötte tjejerna runt halv 7 igår, vi gick och satte oss i Daltonstältet på en gång och fick samma braiga bord som på dan, det precis nedanför scen. [:

Satt där och surrade och drack cider och några åt mat, jag sprang iväg å surrade med Robin en sväng också som stod o väntade på att Håkan skulle spela. Jag och Linda gick och kikade på han en sväng också, men det var inte så många låtar man kunde så vi gick och satte oss när jag hade träffat lillasyster. Då kom låtarna... /:

När Håkan spelat klart ute på stora scen så spelade Ständut runt 21, ett jäkla röj som vanligt och jag lyckades få ett sånt där band man har på huvé! :D 

Jag sprang ner och träffade P en sväng som kom ner till stan, mysigt. [:

När jag kom tillbaks upp igen så stod Linda och väntade på mig vid ingången, men kön var några km lång så jag sprang runt till andra ingången, kön var lika lång där men lyckades komma in hyffsat snabbt iaf. Det var typ kaos, ALLA ville in dit.

Träffade på Anko också så dom satt där vid oss ett tag, men då hade vi flyttat oss lite och hade bra plats på en stor stengrej när E-type spelade, och då blev det jue också ett jäkla drag. Tjejerna droppade av eftersom och när E-type var klar blev jag själv. Jag tänkte gå hem då men sprang in för å kika lite i Olles-tältet, där träffade jag Robin och satt med han ett tag, sen träffade jag på Anko igen och blev medlurad ner på Olearys. 

Där blev jag kvar till stängning, då gick jag och köpte mat med mig hem och somnade rätt snabbt.

 

 

Idag har jag legat och dragit mig sen 10-tiden, somnat om några korta stunder bara, halv 2 typ gav jag upp mitt vilande och klev upp. :P

Har tagit lite yoghurt och funderar på om jag ska gå ner på macken och köpa nå snask, sugen på chips och pizza! :P

P ska komma ner och umgås lite senare, ska kika om det finns nå vettigt och se på teve.


Tack och hej! 

Av S - 5 juli 2008 16:38

Har varit nere på stan en sväng, satt i Daltonstältet och tog en cider med Mia, Linda, Carina och Robban och lyssnade på Standut Blakk(stava)! Jag fick även 2 frukter av sångarn där för han räkade sparka öl på mig när han gick på bordet. ;P

Och vad händer inte på vägen hem då? Jo, jag råkade gå in på macken och köpa en biljett tills ikväll. En dag skadar jue inte. :P

Så nu sitter jag här och dricker en cider och gör mig klar för kvällen, kunde inte följa med resten till Linda då jag hade mina cider hemma.

Ne, göra sig klar var det ja. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards