Alla inlägg under juli 2008

Av S - 5 juli 2008 08:02

Gomorron!

Jag vaknade till för ett tag sen av att det plingade till på msn, jag hade glömt å stänga av ljudet. /:

Och när jag vaknade av det så kände jag att jag var kissnödig, och nu är jag hungrig.. jag som tänkte gå och sova en stund till! Har tagit mig ett glas juice nu iaf, ska kika om det är nåt på teve, då kanske man tänker på nåt annat en stund och lyckas somna om. [:  

Av S - 4 juli 2008 23:48

Det är full fart på stan, tidigare ikväll satt jag och diggade till Vincent, han hade jag velat se! Men men, en annan gång. [:

Har jue iaf haft lite sällskap ikväll, nice det, vi låg och kollade på 8 mile och sådär. Han har precis åkt hem och jag som är tråkig ska skalla kudden eftersom jag är såå trött. Men men, vad kan man förvänta sig när man klev upp 4.50 imorse?

Näe, imorrn blire till å styra upp lite bättre och inte va så jäkla trött hela tiden, ska nog ner på gf på dan iaf med Mia, Linda och co, det blir säkert trevlans. [:

Najty! 

Av S - 4 juli 2008 20:01

Jobbet gick bra idag, 12.20 sa dom åt mig att gå hem och ja, man behöver jue inte säga åt mig 2 ggr. ;D

 Åkte in till stan å mötte Anna för en fika på ch, sen kom Andreas också och joinade. Blev några svängar på stan sen också, när vi skulle gå en sväng genom Daltonstältet så träffa jag Mia, Linda o Carina, där blev jag kvar. Vi satt en sväng i Oscars tält också för där vare lite mer drag, när trubaduren slutade blev det Dallans tält igen tills dom tömde området. 

Jag är jääävligt sugen på att gå imorrn faktiskt, men får se hure blir, det är jue inte direkt gratis. /:

Har precis kommit ur duschen nu, P är på väg hit och umgås lite, tur man får sällskap när alla andra ska på gf. :P

Aja, hears. 

Av S - 4 juli 2008 05:21

Jepps, klockan ringde för typ en halvtimme sen, så då vare jue bara och kliva upp. Det är lite tystare i standen såhär på morgonen än vad det var igårkväll när jag stängde fönstret, det enda jag sett ute är en kille för 2 sek sen som säkert var på väg hem från efterfesten. :P

Idag jobbar jag tidig dag, vet ni vad det betyder!? Jo, att jag får åka från jobbet redan 12.30, det ni! Och sen äre helg!

Efter jobbet ska jag direkt upp till mamma och hämta lite linnen som kommit, dom var inte med i beställningen som vi gjorde som kom i maj(?), men nu så har dom kommit. [:

Sen ska jag se vad Thesa har för sig, kanske ska träffa henne en sväng och krama lite på henne. Annars får vi väl se vad som hittas på.

Ha en bra dag iallafall! 

Av S - 3 juli 2008 17:01

Ja, som precis alla andra här så kunde jag inte blogga igårkväll när jag ville, så här kommer gårdagen. [:


Var ute på jobbet och städade och grejjade på, var rätt skönt ändå att kunde fixa själv utan massa folk runt omkring. Stod ute i solen och tvättade stolar medans tvättmaskinen inne var i full gång, dock så tvättade jag nog mer mig själv än stolarna. :P När jag äntligen var klar med alla 20 stolar typ så torkade jag ur kylen, tvättade mer (blev 4 maskiner!!), fixade klart grejjer inför hösten, vattnade blommor (Tack för det! ^-^) och grejja med en hel del saker. När jag kom hem slappade jag ett tag innan jag gick ner på stan strax efter 17 för å möta Frida vid hennes jobb. [: 

 

Vi gick på CH och käkade sallad. [:

Efter en stund på ch så blev det lite svängar på stan, var inte liiite folk heller. Huua. Skönt å slippa trängas i helgen.

Strax före 20 så gick vi mot stora scen eftersom vi skulle kolla på Amy. [:

Shooting star blev jag glad över, och glad för att Frida fick Thank you. [: Hon är rätt söt den där Amy.

Efter hennes spelning så åkte Frida hem, jag gick hemåt och mötte P som kom och hälsade på mig en sväng. [:

Runt 23.30 blev jag toktrött, så P fick åka hem och jag gick och la mig. /:


Idag vare upp med tuppen för att åka till jobbet, har varit ute i solen heela dan, och i det här vädret så antar jag att jag börjar bli mer mörkhyad. :P

Fick gå en halvtimme tidigare då vi endast hade 6 barn kvar på vår avd, osså mötte jag även en pappa till 2 barn på vägen. Har varit en lugn dag med andra ord.

Imorrn börjar jag halv 7, så det blir tiiidig uppgång för mig, men då slutar jag 13 (12.30) också, det är alltid skönt på fredagar. [: 

Av S - 2 juli 2008 07:53

Ja, jag är rätt nöjd över att förkylningen inte tog om på riktigt, det känns mycket bättre idag. [:

Jag hade tänkt att börja halv 9 idag, men när klockan ringde så var det så skönt att ställa om klockan en timme och börja 9 istället. Har precis kommit ur duschen och nu ska jag äta frukost och hitta kläder, kan jue ta sin lilla tid bara det. Skönt att det är sol idag iallafall, jag ska tvätta våra barnstolar idag, så då kan dom stå ute i solen och torka.

Hörde dock nå rykten om mörka moln tidigare, hoppas dom gick upp i rök.

Have a nice day! 

Av S - 1 juli 2008 07:02

Mm, jag tycker "man" beter sig så jäkla onödigt ibland.

Känns nästan som att man blir hånad.

Man ska inte lova nåt om man inte är riktigt säker. Eller?


Nu ska jag röra mig mot bussen och Nivrenaskolan.

Ha en bra dag.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards