Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av S - 1 augusti 2008 20:39

Jao, som jag skrev tidigare så blev det Birsta, efter att jag å Emma snurrat runt lite på sjukhuset å sådär. Bilkön var inte att leka med in till Birsta heller, shit vilken tid det tog!

Mötte upp Stina o ungarna vid Barnens hus, jag å Jacob stannade ute med Dutchess eftersom det var hemlisar till Jacob på g. [;

Snurrade runt på alla möjliga "el-affärer" också innan vi åkte ner på BC, Emma åkte en sväng till medans ja å Stina tog med oss ungarna in. Kikade runt lite i affärerna där men hittade ingenting att handla, det var lite trist. /:

Emma kom ungefär samtidigt som Pierre och Julle dök upp, det blev mat på Donken då eftersom vi var hungriga allihopan. Just ja, jag köpte även en fläkt på gigen, så nu kanske jag slipper dö av värmeslag uppe. [: 

Efter maten så packade systrarna in ungarna i bilen och for, jag, Pierre och Julle gick en sväng till innan på BC innan vi åkte hemåt. Jag blev avsläppt och dom åkte hem. 

Nu håller jag på å försöker göra mig klar för kvällen, det går sådär med klädval, det som inte brukar va nå problem för mig alls! Pierre som smittat av sig tror jag.. :P

Aja, ska försöka få nån ordning på det iaf, verkar som vi ska åka till Peter en sväng innan vi ska ner på stan.  

Av S - 1 augusti 2008 13:55

Nu ska jag kila ner på stan och kirra en grej innan syrran hämtar mig. [:

Tänkte bara visa dessa söta ting som är på väg hem till mig snart.

Bilden lånade jag av junkyard.se

Av S - 1 augusti 2008 12:06

Goddau goddau!

Idag kom jag upp till tvättstugan, för att en vänlig själ ringde o väckte mig runt 10 och vägrade lägga på innan jag hade satt mig upp i sängen. Undra om han hörde att jag ljög första gången jag sa att jag satt upp. [;

Ska snart hämta upp tvätten iaf, sen ska jag hoppa i duschen för idag blir det en sväng till Birsta med systrarna och barnen, ska bygga på Jacobs present lite tills på söndag. Mosters storkille fyller jue hela 7 år! Shit, känns nästan som igår som mamma kom och sa att jag hade telefon.


E: Du ska bli moster.

S: Näe..

E: Jo det ska du.

*Sneglar lite på mamma som har värsta leéndet*

S: Va kul!!!


 Man vet jue aldrig med min syster, om hon driver med en eller inte. [;


Sitter och diggar lite musik nu ja, Pierre tog jue med sina högtalare hit igår eftersom mitt ljud tydligen inte var så bra. Trodde inte jag skulle höra nån skillnad först, men det kan man jue säga att jag gjorde. Nu lär jag bli hatad av grannarna istället. :P


Ne, hur var det nu då.. hämta tvätten ja.

Ha en bra dag.  

Av S - 1 augusti 2008 07:14

Ja, är det inte helt underbart att få sova ut?!

Näe, jag ska krypa ner i sängen igen alldeles strax, men vissa måste jue iväg å jobba dom.

Blev en liten fika för mig å Pierre igår med Veronica, vi gick på Waynes, men där vare proppat så vi handlade med oss fika och gick o satte oss på en gräsplätt istället. Frida kom förbi senare också för hon skulle få åka med Veronica hem, då gick vi å handlade på Hemmis innan det blev hemåt å sängen. Vi låg å kollade på teve ett tag, sen somnade P, jag kollade vidare ett bra tag innan jag somnade till. [:

Idag äre fredag, lutar åt Stadshuset ikväll dårå, kan jue bli skoj. [:

Men först ska jag sova nån timme till, sen ska jag försöka komma upp å tvätta idag istället. :P

Grattis P på namnsdan. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards