Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av S - 6 augusti 2008 17:40

Ja, han är jue förjäkla söt!
Har redan börjat träna Sara med han, tjata tjata så kommer det om några månader sådär (förmodligen rätt många men iaf). ;P

Köpte med mig fika från Hemköp med mig till Jessica, skulle jue även hämta mina skor innan o på väg dit så träffade jag syster L och syster M, surrade med dom ett tag och sen var Mia snäll och skjutsade mig bort till Jessica. [:

Har kollat på teve, pratat skit, spelat tevespel och gosat med Linus, jag matade även honom. ^-^ 

Pierre var sugen på utgång idag så det blir jue så, Annamaria var också sugen, osså hade P väl pratat med Robin och Matte. Så synd att jag har lite minttu i kylen då. ;D

Nu ska jag duscha.


Förresten, skorna sitter super! :D 

Av S - 6 augusti 2008 11:57

Yes, mina skor har kommit!!

Ska hämta dom strax, ska bara borsta tänderna så är jag klar. Sen blire en sväng bort till Jessica och Linus också eftersom dom blev hemma. [:

P är ledig imorrn så han var sugen på att gå ut en sväng ikväll, så det blir väl så antar jag, dock halvlugnt eftersom jag måste spara pengar till semestern också. Men nån drink kan väl slinka ner. [;

Ne, borsta tänderna var det jue.  

Av S - 6 augusti 2008 09:40

Hejsan hoppsan!

Såg att det inte blev så mkt mer uppdatering än igår förmiddag, hade väl annat för mig, som städning t.ex

Städade iaf toaletten, rensade badrumsskåpet och grejjade på, osså plockade jag lite här nere, vek tvätten som aldrig blir vikt, osså drog jag en sväng med dammsugarn.

Vid 18-18.30 så kom Pierre ner, vi funderade på vad vi skulle hitta på, bestämde oss för att gå ut å gå, promenaden slutade på Biteline för en kycklingpasta, iaf för mig, P åt nå annat kycklinggrejjs.

När vi kom hem igen skulle vi spela lite Burnout, men det var bara jag som spelade, Pierre låg mest och lyssnade på mina fula ord när det inte gick nå bra. ;P

Blev lite tevetittandes också innan det var nån som började snarka breve mig, jag kollade dock lite mer innan jag stängde av. :P


Nu är herrn på väg till jobbet, tänkte först gå å lägga mig igen men så insåg jag att klockan är jue faktiskt nästan 10, så är nog lika bra att stanna uppe om inte hela dan ska försvinna. [:

Nån som vill leka?  

Skapa flashcards