Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av S - 9 augusti 2008 10:11

Morrn morrn.

Lördag idag va? Jo, det stämmer finfint det. :D


Igår var jag ner på stan med Anna en sväng och tog en fika, efter det så blev det en snabbrunda på stan innan hon gick hem till sitt och jag till mitt. Hann väl egentligen inte va hemma så superlänge, hann fixa mig och sådär sen var P här och hämtade mig, drog upp till G-holm, åt mat och P fick göra sig klar medans jag låg å halvsov, var på halvtaskigt humör. /:

Kollade lite på teve sen innan vi åkte hem till mig, var tvungen att byta linne, var inte helt bekväm med det jag hade.

Vi gick iaf ner på stan en sväng och väntade på Annamaria, surrade lite med Mr K och kollade in folket, sen kom hon och Jojje(?) ner, då gick vi å kikade på lite Reggae i tältet. P hade glömt kameran i bilen så runt 22.30 gick vi hem hit en sväng, hämtade kameran och sådär, sen tog vi bilen till stadshuset. Var rätt dött där när vi kom, men P tog en cola och jag tog en öl, sen ramlade det in folk hela tiden, Annamaria och co kom upp dom också, träffade  Mange som sjukade sig som vanligt. ;P

Familjen kom inte upp på scen förrän klockan var närmare halv 2, om inte mer, så det var lite drygt, men han det var bra iaf. [:

När spelningen var klar så åkte vi hem till G-holm, fikade och kollade på teve, sen somna vi nog rätt snabb. Fattar inte hur jag kunde vara så trött, sov jue rätt länge på morgonen, aja..


Upp tidigt idag, P skulle jobba.. som vanligt.. fick skjuts hem för typ en halvtimme sen, har slängt i 2 maskiner med tvätt, sen ska ja slänga in lite handdukar också. Undra om man ska börja packa idag, vi åker jue snart. [:


Skapa flashcards