Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av S - 13 augusti 2008 11:09

Jag läste precis Hannas blogg (Johans brorsdotter, Johan, min systers man alltså). Hon hade skrivit såå fina ord om oss som snart är på väg ner.. jag var jue tvungen att kopiera och visa hur mkt hon tycker om oss. ;D



"Norrlänningarna attackerar...

En tatuerad farbror, fru Candell, en galen syster och en vovve...dessa dårar lämnar nu norrland för att invadera Helsingborg! Help help help!!
Jag o Niklas flyr landet och överlämnar nycklarna nån gång under den analkande natten...:S
Kommer säkert att vara frostskador på blommorna, fjällbrynt i hela kylen, hjortron på balkongen och en massa troll i vaskskåpet...isch.."


Haha, hon är jue för härlig, hon tycker jue om oss så pass mkt så vi får sovplats iallafall. [;


Var uppe med tuppen imorse igen, Pierre skulle jue som vanligt på jobbet, han började 8 idag så klockan ringde före 7. Nu kommer det dröja nästan en hel vecka innan jag får krama på han igen. Usch. ]: Jag får våldskramas med Emma och Johan istället, och alla underbara skåningar. ;D

Har packat det sista, fixat iordning frukt och sånt som jag ska ha under resan, bäddat sängen, tömt kylen och sånt där. Helen skulle jue komma och bo i min lägenhet i helgen, men det blev inte så.


Meningen var att vi egentligen skulle åkt mkt tidigare, typ imorse, men som Johan hade sagt så slog "Candellturen" till igen och dom åkte på punka igår när dom skulle åka hem från stugan. Äre inte typiskt?!? Alltid ska det vara nåt när man ska iväg såhär, jag blir galen, hatar bilar, ska aldrig ta körkort!

Har slösat lite tid på att spela Burnout, och såklart lite yatzy, vad jag ska hitta på nu medans jag väntar vet jag inte riktigt. Kanske vattna blommorna som jag inte har, rasta hunden som jag inte heller har? Eller så får jag helt enkelt sitta å rulla tummarna (läs spela mer yatzy). 


Iallafall så ska det bli himlarns skönt att komma iväg en vecka, träffa Johan och co, Hanna m.fl i Hbg.. och såklart Malin i Trollhättan! Längtas!!

Nu ska jag se om jag kan hitta nå mer jag måste packa, jag blir jue förvånad om jag lyckas ta mig iväg utan att ha glömt nånting alls. :P

Sakna mig inte alltför mycket, vet inte om jag kommer blogga så mkt under veckan, ska försöka nåt iaf. Vet iaf. att Petrus kommer sakna mig. ;D 

Av S - 13 augusti 2008 00:06

Jaha, så var sista dan hemma över då, och vad har jag gjort?

Inte mkt egentligen, blev en hel del spelandes, både yatzy och burnout, osså har jag diskat igen så nu äre helt tomt, utom våra colaglas då.

Pierre kom ner förut runt 20, mat hade han med sig hemifrån också, hasselbackspotatis och kycklingfilé. Mumma! Vi var på hemmis o handlade en sväng, har köpt dricka, frukt och godis som jag kan ha i bilen imorrn, är jue som en bit att åka. 

Låg å blippade på alla kanaler förut, fastnade på en det ena en det andra och till slut somnade P, stackarn börjar tidigt imorrn. Själv så har jag legat o spelat säkert en timme, men nu är ögonen trötta så nu blire sova.

Hörs hej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards