Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av S - 15 augusti 2008 11:27

Goddau kära läsare.


Igår blev det som skrivet en lugn kväll, tror iaf att jag skrev det igår, det blev pizza och film. Jag och Emma delade på en familjepizza, eftersom man då skulle få en stor dricka med gratis, och jag säger bara hjälp vilken stor pizza!! Halva blev kvar, helt sjukt stor. :P

Idag vaknade jag först 6.15 bra precis, hms.. jag hade alla kläder på mig, tror minsann det var nån som tokdäckade igår, fast efter syster Emma som somnade mkt tidigare. ;P

Skickade ett sms, drog av mig kläderna och somnade om, till ljudet av Emmas telefon som larmade hela tiden, och ingen av dom 2 där inne var tydligen pigg nog att stänga av det. :P

Nu ska jag typ hoppa i duschen, blir en sväng på stan innan jag ska åka mot Malmö. Skojjsigt! :D

Hörs hej!

Av S - 15 augusti 2008 11:27

Goddau kära läsare.


Igår blev det som skrivet en lugn kväll, tror iaf att jag skrev det igår, det blev pizza och film. Jag och Emma delade på en familjepizza, eftersom man då skulle få en stor dricka med gratis, och jag säger bara hjälp vilken stor pizza!! Halva blev kvar, helt sjukt stor. :P

Idag vaknade jag först 6.15 bra precis, hms.. jag hade alla kläder på mig, tror minsann det var nån som tokdäckade igår, fast efter syster Emma som somnade mkt tidigare. ;P

Skickade ett sms, drog av mig kläderna och somnade om, till ljudet av Emmas telefon som larmade hela tiden, och ingen av dom 2 där inne var tydligen pigg nog att stänga av det. :P

Nu ska jag typ hoppa i duschen, blir en sväng på stan innan jag ska åka mot Malmö. Skojjsigt! :D

Hörs hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards