Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

~Östersund~

Av S - 23 augusti 2008 09:41

Jag gick ner på stan å mötte Anna igår, vi gick en kort sväng genom IN, sen gick vi å handlade på torget å på hemmis innan vi gick hem till mig och fikade.

Vi satt och pratade skit, minnen och kollade på lite bilder, osså pratade vi bebisar, det är jue liksom snart dags för både Anna och Veronica. Whee!!

Annas farmor kom o hämtade henne strax innan Pierre kom och hämtade mig, vi åkte hem till han så han fick duscha och sådär, sen åkte vi till Birsta och köpte ett par jättefina skor till mig, ska se om jag kab fixa bild sen.

Eftersom planeran för kvällen ändrats så åkte vi ut till Ljusta och hämtade upp Peter, åkte in mot stan och plockade upp Robin och sen Mange. Hämtade lite öl hemma hos mig, cigg inhandlades osså svängde vi förbi o surrade med Webban och C innan vi åkte mot.. Östersund!?!

Resan upp var rätt rolig, grabbarna satt i baksätet och yrade på, jag satt mest och skrattade och drack öl. Runt 23 tror jag vi var upp i Östersund, gick på Olearys där (Upstairs) och köpte en öl, Large spelade, var väl typ därför vi åkte dit. Dock kändes det mer som en fritidsgård/maskerad än en krog, tro om dom har 18 på Olles i Ö-sund? Aja, blev nån öl/cider till, jag och Robin skakade oss lite på dansgolvet också, sen strax efter 01 tror jag det var så gick alla vi utom Mange på Donken å käka, och när vi hade ätit klart hämtade vi upp han å åkte hemåt igen. Var rätt trött så jag halvsov mer eller mindre hela vägen hem, det var rätt skönt att vakna upp å höra "Är vi i Stöde nu eller? -Aa.." Skjutsade hem folket som var med, sen åkte vi upp till Granloholm och sov där, mycket trött var jag, fast var nog tröttare förut när P skulle väcka mig. :P

Idag ska vi nog till Härefestivalen en kortis på eftermiddan, sen ikväll blire film och mys för hela slanten. Ser mest fram emot imorrn då vi ska få smörgåstårta borta hos mamma. Mumma!!

Nu ska jag sova en stund till. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards