Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av S - 28 augusti 2008 11:35

Va spännande det är att vara förkyld.. eller inte! Halsen gör inte så ont längre, men det rinner ur näsan och nu har ena ögat börjat också.

Igår kollade vi på sista filmen som vi hyrde förra veckan, en skräckis, dock så var den rätt jävla värdelös så vi kollade inte klart på den. Istället så kollade vi på Indiana Jones, eller.. ingen av oss såg klart hela, jag skulle tippa på att jag såg högst en halvtimme innan jag sov gott.

Imorse var det, trots snor, rätt mysigt att vakna upp, tillsammans för en gångs skulle, det har aldrig hänt tidigare att ingen av oss måste kliva upp för nåt. Spelade lite tevespel och sådär innan vi gjorde oss klara för stan, jag hann väl vara nere i typ en kvart innan jag fick panik för att näsan och ögat rann, så då gick vi hem igen. P följde dock bara med för att hämta filmerna, han har gått ner på stan igen och jag ska slänga mig i sängen och sova. 

Jag vet att jag blivit utmanad, men det får vänta lite. [:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards