Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av S - 31 augusti 2008 20:08

Gårdagen var superskoj, hade riktigt kul uppe på aveny med Mia, Linda och Anko. Vet inte riktigt vad klockan var, men nån gång runt halv 2-2 tror jag så gick jag o Anko ner på Olles för å kolla läget, det skulle vi aldrig gjort, skitlite folk där. Gick över på BK istället t.o.m

Har ingen koll på vad klockan var när jag åkte hemåt heller, eller, tog en taxi upp till Granloholm och sov med Pierre såklart. [:

Idag fick jag sovmorgon, vet inte riktigt vad klockan var när jag klev upp, men närmare lunch eftersom vi åt på en gång nästan. Låg å slappade i soffan typ hela dan, tills det var dags att köra Julle till hans mamma och vi stack och åt middag på donken hos syrran. [:

När vi kom hem hit så hämtade vi bara en hemköpslapp å gick å handlade lite, hade jue en 10% på allt i korgen-lapp så det blev en del iaf.

Har duschat och gjort klart tills imorrn då det är jobbdags igen, fixat ihop madrasserna uppe också, skönt med lite mer sovplats. [;

Ska gå upp å bädda nu och lägga mig å spöa Pierre på Burnout. :D  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards