Alla inlägg den 2 september 2008

Av S - 2 september 2008 18:58

Idag jobbade jag kortdag, det var rätt skönt kan jag säga, men mina planer på att bara ligga hemma framför teven sprack rätt snabbt.

När jag kom in till stan mötte Pierre mig, vi gick å hämtade en rekvisition så jag kunde göra en till nyckel till min lägenhet eftersom jag bara hade en tidigare, så vi promenerade iväg i regnet bort till Lås å maskin-tjoffs. Gick rätt snabbt där, efter det så ville Peter ha sällskap på Olles, så vi gick dit å käkade med honom innan det blev en snabbsväng på stan, sen åkte vi alla 3 ut till Birsta, det slutade med en ny mobil till mig. Niice. Den jag hade innan var jue typ från stenåldern. :P

Nu har vi nyss kommit hem, har bara hunnit med en dusch typ, ska hoppa ner i sängen nu och spela lite burnout och pilla på nya luren. [:

Även, en dopinbjudan har ramlat in idag, mysigt! [:  

Av S - 2 september 2008 06:03

Vem vill åka iväg och jobba i det här vädret, den här tiden, när det dessutom ligger en mysig kille kvar i sängen och sover?

Ja, inte jag iallafall, synd att man inte har någe val. /:  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards