Alla inlägg den 13 september 2008

Av S - 13 september 2008 16:49

Jao, nu är vi uppe i Härnta, maten håller på att tillagas, blir grillat, yummie! :D

Jag och Emma var och yrade runt lite inne i Härnta innan vi blev klar med allt och kunde fara hem igen, för att 5 minuter senare få åka å handla eftersom vi hade glömt den vita chokladen. :P

Myspys ska det bli ikväll iaf. med min patetiska syster med familj. [;

Av S - 13 september 2008 09:32

Jag trodde att det var en bra plan jag hade då jag sa till Pierre att han fick tvätta eller diska, så han tog tvätten och gick till tvättstugan, då var det inte ledigt än. /: Så, jag lär ta med mig tvätten och gå ner om en halvtimme. :P

Frukost är intagen, Julle sitter och kolla på Kalle Anka igen, och här sitter vi som 2 nördar, nu är det faktiskt dags och diska.  


Grattis Veronica och Kalle också till bäsen! [:  


 Söta föräldrar. [:

Av S - 13 september 2008 07:21

Godmorgon!

Igår när jag slutade jobbet så mötte Pierre och Julle upp mig nere på stan, vi gick upp på Saigon och käkade buffé där, det var yummie!

Efter det så gick vi hem, Julle kikade på lite barnteve och sen slog jag igång en Kalle-film åt honom innan han skulle sova, jag och Pierre satt och spelade lite på vetgirig, men det gick inge bra för mig så till slut gav jag upp å la mig å läste lite i min bok. Det slutade med att jag låg å läste rätt länge, sen toksomnade jag när jag hade lagt ifrån mig boken, därför känner man sig inte jättetrött idag trots att man är uppe redan på en lördag. Och tänk, jag klev upp alldeles frivilligt! [; 

Idag packar vi oss in i bilen och åker upp till Emma, Johan å barnen, det ska bli mysigt värre. [:

Förresten så blir jag chockad när jag läser vissa saker, att han fick utan henne, kors i taket!!  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards