Alla inlägg den 14 september 2008

Av S - 14 september 2008 11:47

Ja, det känns som att söndagarna alltid kommer alldeles för fort, den här helgen var väl lite kort eftersom jag slutade rätt sent i fredags också.

Var jue uppe i Härnta igår, kom precis hem typ, vi hade myspys där igår.

Vi grillade kyckling så det blev mumsmiddag, sen blev det gino och pannacotta till efterrätt, såå gott! 20.00 blev det Musikmaskinen, blev dock lite besviken, inte bland dom bästa musikprogram jag sett, men det dög väl. Efter det så blippade vi mellan SingALong och CSI och barnen nattades, det gjorde dom nog efter Musikmaskinen kom jag på nu. Vi började kolla på en film också som gick på teve, men mina gäspningar kom allt tätare så vi gav upp och gick å la oss, sov nog på 5 minuter eller mindre. Kan lätt bli så när man vaknar 6.15 på morron. :P

Idag klev vi upp runt 8 tror jag, blev frukost rätt fort efter det för alla barnen och Emma var redan uppe, sen slappade vi lite i soffan och gjorde oss klara, bilen skulle lämnas tillbaka så vi hade inte så mkt val än att åka tidigt. Kan va lite skönt ändå, nu har vi en heldag här hemma också. [:

Nu ska jag ta en rök, sen tänkte jag ta tag i disken som jag inte hann med igår.

Hörs hej!



Förresten, kan man må bra med sig själv när man splittrat en familj sådär?

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards