Alla inlägg den 24 september 2008

Av S - 24 september 2008 19:32

Idag har det rullat på snabbt på jobbet, var inne å målade med några barn på förmiddan, sen dukade jag och bäddade för vilan sen var det dags för lunch, efter lunchen tog jag disken, det mesta iaf, sen gick jag och fixade vårat schema på datorn då vårat gamla var så kluddigt, och så var det dags för husmöte. När jag var klar med allt det så var det nästan dags för mellanmål, efter det gick vi ut och vips så vare slut på barn.

Mötte upp Pierre och Robin på Navet, Robin gick med oss hemåt så vi stod ute och surrade med han ett tag innan vi gick in, Pierre slog igång risvattnet sen fixade jag resten, det blev korvstroganoff och ris, det vi hade tänkt äta igår men då blev det jue sallad.

Nyss ätit och har tagit tag i disken, tänkte bara vila lite här innan jag fixar resten, sen tror jag det blir sängen för teve och ljudbok.

Snart är det faktiskt helg igen, då ska vi vara i Matfors, och det verkar som att Jessica, Fredrik och Linus kommer ut och äter med oss förmodligen på lördag. Mysigt. [:

Nu ska jag kika nån länk som P skickar.. han sitter jue bara 1 meter ifrån typ. ;D  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards