Alla inlägg den 30 september 2008

Av S - 30 september 2008 20:48

Gäääsp! Kan man lugnt säga, jag har nu varit vaken 16 timmar tror jag, om jag inte räknar helt galet, men det känns iaf.. är rätt trött.

Slutade tidigt idag, åkte hem, diskade och donade på, började tvätta och lagade mat, det blev kycklinggratäng idag, det blev även 3 matlådor till herrn här, bra bra. AnnaB ringde en sväng också så jag blev lite uppdaterad på bebisfronten där, myysigt med en liten jue!

Vi hann iaf precis äta när P kom hem från jobbet, sen var det dags för mig att åka tillbaks till jobbet för möte.. då tog love hand om tvätten. [:

Mötet gick bra, vi skrattade och hade trevligt med föräldrarna och vi var klar lagom till min buss, fick skjuts med Ullis ner till Kvissle, och snälla Maggan hämtade jue upp mig innan.

Nu tror jag att det blir hopp i duschen sen ska vi se om det finns nån film att kika på innan det är sovadags, imorrn får jag jue sova rätt länge. [;  

Av S - 30 september 2008 05:21

Ne, jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är inte mänskligt att kliva upp såhär tidigt, eller såhär.. jag har varit vaken en halvtimme redan.. men men, så är det när man ska öppna. 

Kan jue inte påstå att jag sovit för lite iallafall, Pierre åkte med bilen till Matfors igår, jag satt en stund vid datorn sen gick jag och la mig för att lyssna på min ljudbok. Jag somnade till och vaknade ca 40 minuter senare och funderade på vars Pierre var, skickade ett sms och 2 sek senare hörde jag nyckeln i låset. Pratade lite strunt med han och sedan småsov jag ända tills jag somnade på riktigt, här snackar vi från typ 19-tiden.

Kändes liite småskumt när jag vaknade och trodde jag skulle upp, då var klockan 23.20 ;P

Nu blire iaf tandborstning och sen gå till bussen. 

Ha en bra dag alla, och  grattis Roija på födelsedan.  

Skapa flashcards