Alla inlägg under september 2008

Av S - 22 september 2008 21:21

Näe, idag har det inte hänt nåt spännande alls faktiskt.

Efter jobbet så möttes jag och Pierre istan, vi gick å handlade lite till middan innan vi gick hem. Väl hemma så satte jag igång spagetti, osså stekte jag på köttbullar och gjorde sås till det. [:

Efter maten nördade vi lite, osså spelade jag lite burnout.. vad har vi gjort sen då? Glott lite på teve typ. Så spännande var min dag. Hoppas morrondagen blir iallafall liiite roligare. [:

Tack o gonatt.  

Av S - 21 september 2008 21:04

Gokväll.

Idag har jag och Pierre varit på dop, det var Jessica och Fredriks lilla Linus som döptes, eller liten å liten, när man såg lilla Noel i sin vagn så var Linus inte så liten längre. Guu vilken söt lite bebis. [:

Dopet var fint, gick snabbt i kyrkan och sen blev det fika, jättegoda bakelser typ och tårtan var också mumsig. Jag ska till Jessica på tisdag efter jobbet, då ska vi tydligen mumsa mer tårta då det blev en hel del kvar. [;

Efter fikat och presentöppning så rörde dom flesta på sig, så även vi, vi brummade hem till Thesa och barnen och hälsade på en sväng. Strax efter 16 var det hunger i Pierres mage så vi åkte hemåt, han gick å handlade mat och jag väntade hemma framför Gossip Girl.

Efter maten har vi mest legat framför teven och glott på allt möjligt, jag ska bara ta en rök nu, sen ska jag krypa ner igen och kanske lyssna lite på min ljudbok som Pierre så snällt fixat åt mig. [:

Tack o hej.


Goood tårta! 

Fina lilla familjen. [:

Gounge!  

Av S - 20 september 2008 21:24

Varsegoo!


Jag och Malin på Stadshuset för nån vecka sen när Looptroop spelade. [:

En bild från dagen blev jue bra iaf. [;

Synd att den blev så mörk.. /:  

Av S - 20 september 2008 17:43

Nu har jag precis kommit hem efter en fotosväng på stan med Pierre och Mats, dom tog bilder på lite allt möjligt, kanske nån bra på mig också som kommer upp här sen, vem vet. Mat hann vi med också innan jag gick hem medans Pierre och Mats hämtades av Pierres pappa så dom kunde hämta bilen som vi ska ha i veckan, nästa helg bor vi jue i Matfors då dom ska bort, så vi ska passa hunden. [:

När dom hämtades upp så sa Marie att jag såg ut som min lillebror när jag hade på mig mössan, bort med flätorna bara så var jag jättelik tydligen. Själv så minns jag knappt hur min lillebror ser ut, var jue som ett tag sen jag träffade han, och längre verkar det bli om vissa ska stå på sig. Trist tycker jag, saknar min lillebror. /:

Imorrn ska vi på dop, mysigt. [:


Av S - 20 september 2008 09:00

Igår när jag kom hem från jobbet så städade jag och diskade, slängde in en kyckling i ugnen och väntade på att min P skulle komma hem från jobbet.

Blev middag och sen en dusch innan vi la oss å skulle kika på teve, hann kolla en stund och 5 minuter innan mitt program skulle börja så dör alla kanaler. Det var den myskvällen framför teven det, blev skitirriterad. Pierre somnade tidigt och jag hade lite tjejsnack med Malin som ringde, sen var jag inge trött så jag låg och spelade på mobilen ett bra tag innan jag till slut släckte ner.

Idag när jag vaknade vid 6 imorse funkade iaf både teve och nät, gick bara och kissade sen somnade jag om. Vi vaknade runt halv 8 tror jag och låg å kollade lite på teve, har nyss klivit upp, funderar på vad man ska hitta på idag.

Funderar även på vart solen är som skulle vara i helgen. ]:  

Av S - 19 september 2008 09:28

Inatt kom det äntligen en liten flicka till världen!

Grattis Anna och Mattias till lilltösen! [:

Av S - 18 september 2008 22:05

Hejsan hoppsan.

Nu har det visst gått hela 2 dagar nästan, illa det här med bloggningen för mig nu tror ja. :P

Igår när jag slutade hanns det iofs inte med så mkt, vi gick å handlade lite, sen när vi kom hem fixade Pierre toasts, sen gick vi upp å kollade på teve tills jag somnade.

Idag när jag slutade jobbet åkte jag in å mötte Pierre, Peter och Magnus på Svenssons, var där en snabbis bara sen gick vi alla mot våra bussar. Jag å Pierre åkte upp till Granloholm, Gunilla skulle bjuda oss på middag, mums var det. [: Efter ett tag så kom Pierres moster och kusin, Pierre hade beställt glass med dom så vi fikade, sen fick vi skjuts med dom hem.

Jag har rensat i badrummet, nu luktar det fräscht där inne, Pierre ligger upp å koller lite på nån film, vi har kikat på Fredrik och Filip. Tror jag ska mysa med John Blund jag, så får herrn se på filmen själv. :P

Tack o hej.  

Av S - 17 september 2008 08:15

Idag så vaknade både jag och Pierre innan min väckare skulle ringa, vi hann faktiskt se några minuter på Rix mororn zoo på 6:an. Mysigt. [:

Inte varje dag heller som jag får sällskap här nere medans jag gör mig klar för jobbet, men idag kom herrn ner några minuter efter mig.

Nu ska jag borsta tänderna och fixa håret innan det är dags för jobbet.

Ha en bra dag! 

Skapa flashcards