Direktlänk till inlägg 6 november 2008

~Snart helg igen.. gud så skönt~

Av S - 6 november 2008 20:05

Ja, snart är det fredag, och den är välbehövlig kan jag säga, det är nog kaos i både kropp och knopp efter den här veckan. Ändringar på jobbet är väl större delen till allt kaos, men det är skönt också att få lite ordning, idag har jag gått igenom och rensat typ ett helt förråd själv. Tur att jag valde det själv, tycker om att få lite ordning på jobbet.

Kaoset i knoppen tror jag har kommit både för mig och min lillasyster, hon saknar att umgås med alla sina syskon samtidigt, och jag förstår henne. Tycker det är helt sjukt faktiskt, helt jävla vansinnigt hur det kan bli, och jag är ledsen, men just nu skyller jag allt på DIG! Så enkelt är det, finns inte mkt annat jag kan komma på som orsak, att du vill få det att bero på andra saker som pengar eller vad du nu vill, det kan du tro på själv. 

Jag vill inget annat än att det ska funka okej, men det är väldigt svårt med en som slänger ut pikar hit och dit om allt möjligt.  


Anyway..

I onsdags efter jobbet så åkte jag till Anna B och hälsade på henne och Tuva, hade med mig lite pressys också som Tuva såklart var jätteintresserad av. [; Mamma Anna blev glad iallafall.

Vi fikade och pratade lite skit och sådär, och lite "Pink-minnen" såklart, det är ett måste när vi träffas nästan, det brukar iaf alltid bli så. Mitt upp i alltihop så pratade vi lite om lägenheter och sådär, en halvtimme senare stod vi borta på Kuben och kikade på en lägenhet. :D Ska fundera lite tillsammans med P om det är nåt för oss och sådär, den är lite liten, men samtidigt mkt större än den vi bor i nu, så ja, det tål att tänkas på.

Igår var tanken att jag skulle till Jessica efter jobbet, men jag var så sjukt trött så tanken om det försvann lika fort som den kom när jag var på väg till bussen, sen när jag var hemma orkade jag inte vända.. en annan dag helt enkelt.

Blev Greys i vanlig ordning och efter det tror jag att jag somnade ganska sött, om jag inte minns fel. :P

Idag har jag jobbat 9.30-17 och haft möte efter det, så har inte varit hemma en timme än.. snart så, har hunnit slänga i mig lite mat och sådär, och nu tänkte jag krypa ner breve Pierre som ligger och läser. Kanske, kanske att man får en kram innan man ska sova.

Tack gode gud för att det är helg imorrn! 

 
 
stina

stina

6 november 2008 21:58

jag önskar ni bara kunde glömma allting som om inget hänt fastän de kanske inte går.. Vet inte vems fel från början men de vill ja ju inte veta heller vill ju inte blanda mej i.. vill bara att de ska va som de va förut ! :(

http://stinaeipassi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards