Alla inlägg den 18 november 2008

Av S - 18 november 2008 16:47

Jo, lite småkonstigt, jag har måndag idag.. det beror nog på att vi hade planeringsdag på jobbet igår så förskolan var stängd, alltså inga barn. Idag blev mao första riktiga dagen den här veckan. [:


I söndags  åkte vi tidigare skrivet upp till Gunilla och Steven eftersom Pierre skulle hämta lite post, där satt vi och surrade ett tag och Pierre kom på att vi kanske skulle låna bilen och åka till Matfors å hälsa på hans pappa och Marie också, så det gjorde vi. Dom har skaffat en till katt, en riktig liten buse var det, skulle äta upp mitt hår, Pierres öra och örhänge. :P 

Vi blev även bjudna på middag där ute, söndagar är alltid lika sköna att slippa laga mat på så det tackar vi för. Gott var det också, P blev nöjdast över att få äta potatis. ;P

När vi åkte därifrån så tänkte vi att det är väl lika bra å hälsa på min pappa när vi ändå var där ute, så vi köpte med oss lite fika och hälsade på honom också. Visade P lite kort från Finland och sådär, osså fikade vi julmust, pepparkakor och munkar. [:

Väl hemma blev det typ en dusch och hopp i säng, så mkt mer hanns inte med den dan.


Igår då så satt vi och planerade hela dan på jobbet, skönt att få lite gjort sådär ibland.

När jag kom hem drog jag ihop middag, sen började Pierre å tvätta sen kom Mats ner, så då spelade vi lite sällskapsspel, igår blev Master of music. Det var väl inte det bästa spelet för mig, men hade jag tänkt efter liiite mer på en fråga så hade jag faktiskt vunnit! :D


Idag så har jag bara hunnit jobba, kom innanför dörren för 10 minuter sen kanske, tänkte spela en snabbis och sen sätta igång med en matlåda till Pierre tills imorrn, middan blir enkel, jag var sugen på toast. [;  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards