Alla inlägg under november 2008

Av S - 3 november 2008 15:55

Jag tycker inte man är speciellt smart alls faktiskt.

Jag ser smart som "positivt" och det är inte positivt att hjärntvätta folk tycker jag, tycker nog inte du heller. [:

Jag skulle hellre säga elak och lömsk än smart, och då helt enkelt dum i huvét.  

Av S - 3 november 2008 06:04

Jag tror att man måste vara smart för att hjärntvätta folk, så att vara dum i "huvet" och att vara bra på att hjärntvätta folk låter inte troligt.

av Eile den 2 november 2008 kl 23:37
  Svar på korkad kommentar:  Om man ens ger sig in på att försöka hjärntvätta nån, visar inte bara det hur dum i huvét man är? Tycker bara folk kan leva sina egna liv istället för genom andra som dom förstör livet för.   [:                                                 
Av S - 2 november 2008 18:04

Hm, jo, jag har blivit riktigt dålig på det här med bloggandet, lite tråkigt men har liksom ingen större lust med det längre, förutom när jag får såna här infall och bloggar om en månad typ. (eller en vecka iallafall)

Veckan som gått har varit väldigt lugn ute på jobbet, den avslutades med 9 och 6 barn tors o fre. Tisdan var jag ledig, tog ut lite komp och var ledig med Pierre, det blev Birsta och sådär, Mats drog vi också med oss. Var skönt med en ledig dag bara sådär. [:

I torsdags när jag slutade jobbet så drog jag, Rosi och Ullis ner till Huddik för att gå på Dollarstore och Albert och Herbert(?). Blev mest julsaker och julklappar inhandlade, till mig blev det nog bara strumpor som jag kan komma på. :P Innan vi åkte hem till Sundsvall igen så åt vi lite kinamat, blev 4 små rätter för oss allihopa, och såklart bananer och glass. [;

I fredags efter jobbet så blev det bara lugnt, jag fixade iordning tacos tills P slutade jobbet, sen blev det mys framför teven tills vi somnade. 

Igår hade jag tvätt- och städdag, tvättade upp allt som fanns att tvätta, dammsög, fixade skor, diskade, rensade båda databorden och sådär, middan var nästan klar när P kom hem, det blev fläskfile med svamp och gräslöksost, sån där creme bonjour eller vare heter, osså hemmagjord klyftpotatis, sallad, bröd och bea, det var mumma! Efter maten vare bara att hoppa in i duschen, och efter det blev det gino till efterrätt. Anko dök upp och Pierre drog med Janne upp till Aveny, vi tjejer satt här och förfestade lite och snackade skit innan vi tog en taxi upp, fan va kallt det var ute! Jag och Anko kom iaf fram till att vissa människor helt enkelt är dumma i huvét och väldans bra på att hjärntvätta folk, tråkigt men sant.

Uppe på Aveny blev det lite minttu och cider, Kristet spelade och vi dansade efter det, träffade även på lite "Matforsfolk", dom är lika kramglada som vanligt. [:

Idag har det varit segt, låg först framför teven några timmar innan Anna efterlyste mig på msn, så då vare bara o kliva upp, och här har jag suttit fast tills nyss då P kom med mat efter jobbet. Med undantag för en stund då jag städade upp lite från igår.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire nog teve resten av kvällen, får se om Ullis ringer om jag ska börja tidigare eller inte, annars kanske jag får åka bil. [:

Tack o hej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards