Alla inlägg den 4 januari 2009

Av S - 4 januari 2009 14:07

Gårdagen var trevlig hos Ullis, vi började med ett glas vin när vi kom och strax därefter blev det mat. Hon hade gjort en god korv- och köttgryta, sallad och ris, det var riktigt mums. Sen blev det skitsnack och mer vin innan vi hoppade ner i tunnan och badade, lika skönt som sist! Fifan, den dagen jag skaffar hus ska jag också ha en sån tunna!

Ullis man servade oss med popcorn och salta pinnar, osså kom han ut med jämna mellanrum för att fylla på vårt ciderlager, schyssta killen. :D 

Runt 00 så hade vi alla dushat och fixat till oss, så då kom Svavve och hämtade oss för att köra oss till stan, började på Aveny, var riktigt kul att betala 100:- för att titta in och gå ut igen. Jag fattar inte att inte personalen kan säga till om det, jag menar visst, dom vill tjäna pengar, men dom skaffar sig jue bara mindre gäster genom att göra sådär. ]: 

Vi pallrade oss ner på Oscar istället, det var mer folk där, men efter en drink och lite dans så gav vi upp för hemgång, nästa gång vi går ut så ska jag dra med Ullis på Aveny en löningshelg, det var första gången hon var där, och sista enligt henne.. vi får väl se. [: 


Idag fick jag faktiskt sova till klockan var nästan 9, lilla chocken faktiskt, sen var det full rulle så ingen mening att ligga kvar o ens försöka sova nå mer. 

Blev frukost och lite sånt innan vi klädde på oss och gick ner på stan, det tog iofs nån timme så när vi kom ner på stan tog vi lunch nästan på en gång.. eller brunch hette det visst, på Charm. 

 Sen så vandrade vi bort på Kulturmagasinet och kikade på lite utställningar, såg minsann att Johans pappa Lasse hade fotat några bilder som hängde där, det var jue lite coolt så var tvungen att messa Emma om det. [: 


Nu så har vi nyss kommit hem, Julle ska väl åka hem om en timme eller så, så då tänkte jag försöka städa lite.. vi får väl se hur det går. Kanske blir en vila i sängen stället. ;P 

Av S - 4 januari 2009 09:33

Pierre kände sig lite utanför när han inte blev utmanad nånstans.. så nu har jag utmanat honom. [; 


4 av mina favoritprogram på TV

Friends

Entourage

The Simpsons

South Park


4 saker jag gjorde igår

Åt lunch på Kitchen Theatre (sämst i stan)

Förstörde Saras hörlurar

Drack Julmust

Såg The Dark Knight


4 saker som jag ser fram emot

Att mina kläder från Recognize kommer.

Torrare väder (så jag får använda alla mina skor) 

Saras födelsedag :P 

Att få en puss av Sara


4 av mina favoritrestauranger

O'learys

Biteline

Max

Texas i Huddik


4 saker på min önskelista

Sean John Studded Jeans

Större lägenhet

Peter J Carrols samlade verk

En Iphone

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards