Alla inlägg den 7 januari 2009

Av S - 7 januari 2009 16:45

Jobbet gick bra, blev inte trött förrns jag satt på bussen hem typ. [:

När jag kom hem blev det vila på en timme, sen gjorde jag smoothies till mig och hjärtat innan vi tog på oss och gick på en prommis. 

Har nyss kommit innanför dörrn typ, har hunnit med en prommis, under den tiden gick vi på OK och hämtade ut ett paket med byxor till Pierre och en tröja till mig. Sweet! 

Nu ska jag fixa nån middag, sen ska vi mysa ner oss och kika på Grammis. [: 

Av S - 7 januari 2009 05:08

Fy sjutton vad jag är trött just nu!

Jag har inte kunnat sova sen runt 3.30 typ, bara legat och snurrat på mig och kollat på klockan, så för en halvtimme sedan gav jag upp. ]:

Igår när Pierre slutade jobbet så åkte vi bort till Kuben och hälsade på, Veronica bjöd på fika och jag gosade med Noel. [: Han var mest en gladskit, men sen blev han nog alldeles för trött, söt är han då iallafall. :P 

Strax efter 17 gick vi mot bussen då Kalle och Veronica pratade om middag, då blev man jue hungrig. :P 

Vi gick en snabbis på Hemköp när vi kom in till stan, sen gick vi hem och beställde mat från Kermit, jag orkade inte ställa mig och laga mat igår, tar kycklingen idag istället. [: 

Nu ska jag kika runt lite mer och dricka upp min juice innan jag går till bussen. 

Ha en bra dag alla!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards