Alla inlägg den 11 januari 2009

Av S - 11 januari 2009 18:10

Ja, jag är rätt trött just nu, det bara kom pang bom över mig nyss. ]:
Så tänkte bara skriva lite kort. [:


Igår var vi på stan och vandrade jag och Pierre, tog en liten fika på City och sådär, gick även en sväng med Pierres moster. Hemma igen blev det lite slapp framför teven innan Jessica ringde o sa att Fredde var på väg. 

Vi 3 drog på Kvantum och handlade innan vi åkte hem till J och F för att kocka mat, jag och Jessica iallafall. [: 

Blev 3-rätters med goood mat, förutom att potatisen inte blev klar så var det supergott. [; 

Runt 22 fick vi skjuts hem, så att vi kunde fortsätta kolla på World Trade Center här hemma, jag såg klart den medans en viss herre somnade efter en stund. :P


Idag tog vi det lugnt på morron, åt frukost, duschade och allt sånt.

Vid 12.30 så tog vi en prommis bort till Nacksta för en fika hos mamma, det slutade med att vi såg School of Rock där och även blev bjudna på middag. [; Det var gott med chicky bits, längesen jag åt det nu. 

Vi kom hem för circus en halvtimme sen, Pierre har hoppat upp i sängen, jag och min onda hals tänkte göra honom sällskap nu, kanske det blir en film.

Hörs heej! [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards